konduktans Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har lenge lurt på hvorfor alle gutter jeg kjenner har store, stygge hudormer i hele ansiktet. Alle utenom én. Han er superfemi, og gjør ett eller annet, for han har fin hud. Hva gjør han, som jeg ikke gjør? Kan ikke si at jeg har det store problemet, men hadde jo vært fint med renere hud. Dama mi har ikke klaget en eneste gang, og hun sier at jeg ikke trenger å gjøre noe med det, men jeg vil allikevel. Hjelp? Jeg har kjøpt noe ansiktssåpe som ei venninne som jobber på body shop foreslo. To forskjellige faktisk. Nå har jeg bare prøvd det én gang, men er utolmodig. Er det noe jeg kan gjøre som får umiddelbart resultat? Det virker som de to såpene er mer forebyggende enn reparerende. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kjøp sånn ansiktsrens på apoteket og sånne bomullspads på Rimi til å bruke det med. Det fungerer mot kviser og uren hud. Det er mer effektivt enn vann og det ser mye bedre ut. Det vil se bedre ut med en gang, men det vil se enda bedre ut over tid da du blir kvitt kviser og "hudormer". Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Weee! Da kjøper jeg det Ble faktisk mye bedre etter kun en gang med te-tre såpe også. Litt mattere hud, og den ble ikke sånn shiny i løpet av dagen Den hudrensen, er det såpe eller noe annet rart? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Er ikke såpe, er noe annet rart. SebaMed Ansiktsrens er det det heter. Det jeg gjør er å barbere først somregel, så gå over med ansiktsrensen og så heve på litt aftershave til slutt om jeg føler for det. Da blir det meget strøkent . Endret 13. desember 2008 av ChrML Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Gå til hudlege og spør hva de kan anbefale til deg fra MD formulations eller Dermalogica er mitt tips. Å når du har fått anbefalinger, kjøper du det fra halv pris fra nettet Endret 13. desember 2008 av Overdox Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Hihi, gode ideer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå