kenan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hallo, jeg har prøvd å installere XP / Vista x64, alt funket supert, i 30 sekunder, ga gikk skjermen i hvilemodus, jeg klarer ikke få den til å kvikke til.. Ting jeg har prøvd: - Installere forskjelige drivere til skjermkort - Installere forskjellige drivere til skjermen - Fiklet med settings, men funket ikke Dataen: Motherboard: CPU Type AMD2 6000+, 3000 MHz (15 x 200) Motherboard Name - Asus M2A-VM HDMI Memory - 3328 MB (4 gig) BIOS Type - Award (09/11/07) Communication Port - Communications Port (COM1) Communication Port - Printer Port (LPT1) Display: Video Adapter - NVIDIA GeForce 8600 GTS (256 MB) Monitor - LG Flatron Wide 19" Multimedia: Audio Adapter- Realtek HD Audio output Storage: Disk Drive - Generic STORAGE DEVICE USB Device Disk Drive - Maxtor 6L250R0 Disk Drive - WD 5000AAV External USB Device Disk Drive - WDC WD10EACS-00ZJB0 Optical Drive - AXV CD/DVD-ROM SCSI CdRom Device Optical Drive - KHINQLK E7O9M7SDUB4 SCSI CdRom Device Optical Drive - SONY DVD RW DW-Q30A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå