spetwols Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei. Sitti aa tenkt litt ,naa har jo jeg starta og samle paa dvd filmer. Og tenker om det fortsatt er frks dvd filmer om 30 aar ? Hva trur du ? Forst var deg jo vhs, saa kom dvd. Hva blir det neste og naar trur du det vil erstattes ? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det neste er blu-ray, og det har eksistert noen måneder. Ganske mange måneder for å være korrekt. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 blu-ray har jo kommet allerede som "neste-generasjon dvd"... Har ikke tatt så voldsomt av, men det kommer nok skal du se Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Om 30 år tror jeg det bare er samlere som kjøper fysiske medier (plater/ minnekort). Alle andre Streamer eller laster ned via nettet. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 DVD har allerde blitt erstattet, ja. Men det er jo ikke akkurat en så voldsom forandring som fra VHS -> DVD (chapters, menyer, mange undertekst-spor, surroundlyd osv). DVD - Blu-Ray er vel kun snakk om bedre bilde og lyd. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 blu-ray har jo kommet allerede som "neste-generasjon dvd"... Har ikke tatt så voldsomt av, men det kommer nok skal du se Men trur du blu-ray vil ta over dvd etterhvert ? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Så klart gjør det det. Har allerede begynt med å selge flere og flere filmer samt spillere. DVD kommer nok til å eksistere en stund til, men de fleste kommer nok til å oppgradere til Blue-Ray etter hvert. Endret 12. desember 2008 av Ari Gold Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Så klart gjør det det. Har allerede begynt med å selge flere og flere filmer samt spillere. DVD kommer nok til å eksistere en stund til, men de fleste kommer nok til å oppgradere til Blue-Ray etter hvert. Ok. Jeg har ikke tenkt til det men. Saa haaper det eksisterer en god stund til. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du kan fortsette å samle på dvd-filmer. De aller fleste Bd-spillere tar også dvd. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vent 1 år og se hvor mye billigere Blu-Ray spillerene blir. Alltid dyrt når noe er nytt. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Vent 1 år og se hvor mye billigere Blu-Ray spillerene blir. Alltid dyrt når noe er nytt. Ja ! Jeg har ps3 er jo blu ray paa den Jeg har faktisk ikke kjopt en blu ray film enda. Men faar man kjopt dvd spiller her i norge som tar region 1 ? Kjopte en del filmer det var region 1 paa. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det neste er blu-ray, og det har eksistert noen måneder. Ganske mange måneder for å være korrekt. År. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 "Flere år" er jo ihvertfall "mange måneder". Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Håper det tar en stund før DVD-formatet "dør". Vil ha en større samling før jeg begynner å lukte på Blu-Ray. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Selv kommer jeg ikke til å oppgradere til blu-ray før etter at jeg har kjøpt meg ny tv. Tviler på at det er noen vits i å se blu-ray på den gamle bilderørs-tvn min foreløpig. Men regner med at det kommer til å ta av når prisen på spillerene går enda mer ned. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Enig i det; at man burde ha utstyret i orden før man begynner å handle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå