Gå til innhold

Jeg vil spille Linux!


Bakitafrasnikaren

Anbefalte innlegg

Er ikke så datakyndig, men...er det noen som kan si meg hvordan man spiller linux? har netopp lastet det ned og instalert det, men finner det ikke i start menyen :(

 

spiller linux :wow: trodde ikke det var et spill

 

For å spille linux så må du brette sammen harddisken i filter 5 papir, rull den godt sammen og tenn på, ta et par blås så er du i marius 5 verdenen i linux.

 

Jeg vil jo bare spille linux. kanskje skjermkortet mitt er for dårlig? skal jeg kjøpe nytt?

 

Jeg har Asus Radeon HD 4870X2 2GB skjermkort står det på pakningen. er det for dårlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
* Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler.

* Selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det.

* Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt!

* Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...