Gå til innhold

Hvilket spill burde jeg velge? VÆR SÅ SNILL Å HJELP MEG!

HCG

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 10,blir 11 om 7 dager, så jeg trenger tips til hvilket spill jeg burde kjøpe for bursdagspengene mine eller ønske meg?

Kom med forslag og gjerne trailer og gameplay fra spillet dere foreslår :D

Frist: 31/Jan/2009. Fristen ble utvidet fordi jeg kunne ha den lengre.

Liste med forslag:

LittleBigPlanet - Kurt Grusom

Burnout Paradise  - Kurt Grusom

Motorstorm: Pacific Rift - Kurt Grusom

Saints Row 2 - Laland

LittleBigPlanet - Heronemis

Ratchet & Clank: Tools of Destruction - Paisly

Burnout: Paradise - Paisly

Race Driver: Grid - Paisly 

Lego Star Wars - Paisly 

CoD 4: Modern Warfare - Paisly

Forslag med spill jeg burde vente på:

Uncharted 2: Among Thieves - Manu333

God of War 3 - Manu333

Endret av HardC0re Gamer 1997
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er bare 10,blir 11 om 7 dager, så jeg trenger tips til hvilket spill jeg burde kjøpe for bursdagspengene mine eller ønske meg?

Frist: 19/Dec/2008

Her er noen spill jeg har fra før, så ikke anbefal dem:

Uncharted: Drakes Fortune

NFS ProStreet

Grand Theft Auto 4

GTAIV når du er 10 snart 11? Hva slags foreldre har du? :nei:

Lenke til kommentar

Frist: 19/Dec/2008

Her er noen spill jeg har fra før, så ikke anbefal dem:

Uncharted: Drakes Fortune

NFS ProStreet

Grand Theft Auto 4

Haha, veldig morsomt  :!: Du aner ikke hvor mange barn mellom 7 og 15 som har GTA.

Halvparten av guttene på skolen min har GTA. Men det er jo bare guttene.  :cool:

Lenke til kommentar

Haha, veldig morsomt :!: Du aner ikke hvor mange barn mellom 7 og 15 som har GTA.

Halvparten av guttene på skolen min har GTA. Men det er jo bare guttene. :cool:

Morsomt? Ser ikke helt vittigheten med å spille GTAIV når man er 10år. Jeg forstår 15 åringer og enkelte 14 åringer, men seriøst? Unger i slik alder påvirkes som regel feil når man spiller volds-spill og de tror virkeligheten er slik som på spillene. Enkelte er kanskje "modne" nok til å spille slike spill, det forstår jeg,men i en så ung alder som 10år har man ikke utviklet den logiske tankegangen og evnen til å være moden, mener da jeg.

Det er kanskje gøy å spille gta som 10 åring å se: "Oi, det kappet jeg hu i to". Dere tror sikkert dere er tøffe når dere spiller det, noe som er helt feil. Men seriøst. Det er en grunn til at spillet har 18+.

I den alderen som du er i, hadde vi det gøy med spill som: Ratchet & Clank, fifa, star wars, ninja turteles, sly.

Uansett, nok off-topic. Anbefaler deg spillene:

Ratchet & Clank: ToD ( ikke blod ,så det vil du ikke ha eller?)

Burnout: Paradise.

Race Driver: Grid.

Lego star wars.

Call of duty 4.

LittleBigPlanet

Som sagt, jeg mener ikke du burde spille spill som ahr høyere aldersgrense enn 16+ helst 12+.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Haha, veldig morsomt :!: Du aner ikke hvor mange barn mellom 7 og 15 som har GTA.

Halvparten av guttene på skolen min har GTA. Men det er jo bare guttene. :cool:

Morsomt? Ser ikke helt vittigheten med å spille GTAIV når man er 10år. Jeg forstår 15 åringer og enkelte 14 åringer, men seriøst? Unger i slik alder påvirkes som regel feil når man spiller volds-spill og de tror virkeligheten er slik som på spillene. Enkelte er kanskje "modne" nok til å spille slike spill, det forstår jeg,men i en så ung alder som 10år har man ikke utviklet den logiske tankegangen og evnen til å være moden, mener da jeg.

Det er kanskje gøy å spille gta som 10 åring å se: "Oi, det kappet jeg hu i to". Dere tror sikkert dere er tøffe når dere spiller det, noe som er helt feil. Men seriøst. Det er en grunn til at spillet har 18+.

I den alderen som du er i, hadde vi det gøy med spill som ratchet & clank, fifa, star wars, ninja turteles, sly.

Uansett, nok off-topic. Anbefaler deg spillene:

Ratchet & Clank: ToD ( ikke blod ,så det vil du ikke ha eller?)

Burnout: Paradise.

Race Driver: Grid.

Lego star wars.

Call of duty 4.

LittleBigPlanet

Som sagt, jeg mener ikke du burde spille spill som ahr høyere aldersgrense enn 16+ helst 12+.

Jeg tar sånne spill på alvor, jeg leker ganske lite på sånne spill.

Jeg kjenner 5-6 stykker som jeg vet leker seg ENOOOOOOOOOOOOORMT mye på sånne spill som GTA. Og GTA IV burde bare ha 16++ aldersgrense.

Og jo, jeg vil ha R&C ToD

Endret av HardC0re Gamer 1997
Lenke til kommentar

Som Dunedain seier er det fleire trådar som dekkjer dette emnet. Sånn tråden utviklar seg ser det ut til at dette blir ein generell anbefalingstråd. Då burde eksisterande trådar vere gode nok. Skulle det vere vits med ein eigen tråd burde dette i så fall vere ein som retta seg mot eit spesifikt emne som ikkje er tatt opp i tidlegare nemnte trådar (td. spel for trådstarters aldersgruppe), men dette ser ikkje ut til å vere eit mål frå trådstarters side.

Hugs og på at caps ikkje skal brukast i særleg grad i emnetittelen.

Denne tråden blir stengt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...