jakbaehl Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei Folkens. Jeg har laget et quizspill. Da det er nokså omseggripende i kodingen, trenger jeg testere for og luke ut feilene. Spillet er å finne her: http://www.netfun.no/html/inc2/Games/quiz/ Anyone? Alle tilbakemeldinger mottas med takknemlighet Ps, hvis moderatorne synes dette var feil plass, gi meg beskjed, eller flytt det Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ergh! Det krevde jo bruker login, det trakk 1. inntrykket fullstendig ned. Lenke til kommentar
jakbaehl Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Ja, jeg fant det mes formålstjenelig, for her skal man utfordre noen via eposten sin. Det føltes mest riktig da og ha brukere, for man blir blant annet ragert etter hvor god man er. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tror nok du får flere testere dersom du ikke krever log-in. Mulig? Lenke til kommentar
jakbaehl Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg tor det blir vanskelig? Vrient og liste ut beste spillere og og holde kontroll på spillere generelt. Alle highscores og kamper som blir spilt er ut ifra id du er registrert med. Kunne selvfølgelig ha gått uten logg inn, men er usikker på om integriteten i spillet ville bli beholdt? Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har testa det. Virker helt greit, men litt vanskelig spørsmål kanskje? Og fikk en mail om at noen hadde spilt kampen min, men i den mailen min stod det mitt nick. Altså at istedenfor den som jeg hadde utfordret, stod det mitt nick. Men ellers har ikke jeg merka noe feil Lenke til kommentar
jakbaehl Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Jepp, jeg har fikset den bugen nå, tror at det skal være fikset. Kom gjerne med innspill på hva som kunne kicket spillet litt oppover? Hva skal til for at det får det "LILLE EKSTRA"? Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 artig spill, men hva med å delt opp i forskjellige kategorier. man kan velge hvilken kategori man skal opp i, og egne "topplister" i desse kategorier etcetc. lite sport :/ tredje gang man skal ta quiz, er "rullegardin vinduet" hvor man utfordrer blankt. dette skjedde to ganger. måtte logge inn på nytt for å få opp navn der. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Kategeorier hadde nok sprita det litt opp ja. De fleste spørsmålene er ganske over vanlig kunnskapsnivå. Noen bilder til å illustrere hadde kanskje gjort det litt bedre å Lenke til kommentar
jakbaehl Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Har gjort en rekke oppdateringer og fixes. Changelog tilgjengelig her Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har gjort en rekke oppdateringer og fixes.Changelog tilgjengelig her ser ikke helt vitsen med å be om tilbakemeldinger her når du ikke engang hører etter. du fikk mange kommentarer på at det var negativt når man må registrere seg. greit, litt av poenget er å utfordre venner og bekjente, så man må legge inn mail. men når man også må registrere seg på forumet deres for å lese changelog så blir eg litt oppgitt. hvorfor ikke bare poste den her? kunne gjerne tenkt å sett hvilke endringer dere har gjort, men gidder ikke en ny runde med registrere, sjekke mail, bekrefte mail, logge inn..... Lenke til kommentar
jakbaehl Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Eh... Lese changelogen da? Trenger ikke regitrere seg for og lese changeloggen? I så tilfelle skal jeg endre det med en gang, for da har det skjedd en feil Lenke til kommentar
jakbaehl Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Jepp, jeg hadde dreti på draget Det kreves ikke passord nå Lenke til kommentar
jakbaehl Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg tror bestemt jeg kommer til å ta inn kategori ideen. Må bare få noen fler spørsmål først. Det bør i alle fall være fem-seks hundre spørsmål pr. kategori. Jeg har ikke lagt inn mer en snaue 800 totalt enda. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Prøvd nå og virka som et morsomt spill:) Bare håpe flere blir med etterhvert.. eneste klagen jeg har: Skrivefeil i en del av spørsmålene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå