Disorder Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg føler at forumet til Nintendo på Diskusjon har blitt utrolig kjedelig. Kanskje grunnen er mangel på nye og bra spill fra Nintendo? Det eneste jeg ser her nesten er anbefalinger på bra spill, og det er et godt tegn på dårlig jobb av Nintendo. Noen som har noen formeninger om dette? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Enig i at det er lite aktivitet i Nintendo forumet. Kanskje fordi de som er her på diskusjon.no syns at det bare er kjedelige spill til Wii og DS og at det er PS3/X360 som har de gode spillene. Jeg syns iallefall at det er PS3/X360 som har de gode spillene. Jeg spiller nesten aldri Wii selvom jeg har det. Og det er kanskje flere problemer med X360 (RRoD) og PS3 (Blu-ray leseren er ødelagt og YLoD) Og siden det nesten ikke er noen problemer med Wii kommer det heller ingen tråder om det. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Er vel ikke så mange husmødre og besteforeldre som er interessert i å diskutere wii play. Og resten, de under 6 år, sliter vel med skrivingen. Endret 12. desember 2008 av MagnarP Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Føler at Wii synker og synker. Jeg gleder meg over gamle topp-spill til Wii enda og det gjør at jeg beholder den. Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Så bli medlem her, da! Det er jo selve Nintendoforumet. Bedre å diskutere Nintendo der, enn her på diskusjon.no http://nintendoforum.nu/index.php Jeg er selv medlem der. Edit: Forumet er uoffisielt, da. For de som ikke er medlem der, som ikke vet det, så var det offisielt før, men teite Nintendo fant en idiotisk grunn til å tvinge det til å stenges, så derfor er det nå uoffisielt. Endret 12. desember 2008 av ITWT4Ever Lenke til kommentar
Patney Skrevet 12. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2008 Så bli medlem her, da! Det er jo selve Nintendoforumet. Bedre å diskutere Nintendo der, enn her på diskusjon.no http://nintendoforum.nu/index.php Jeg er selv medlem der. Edit: Forumet er uoffisielt, da. For de som ikke er medlem der, som ikke vet det, så var det offisielt før, men teite Nintendo fant en idiotisk grunn til å tvinge det til å stenges, så derfor er det nå uoffisielt. Men det er litt morsomt at Diverse-delen er dobbelt så aktiv som spilldelene, pluss at det er dritkjedelig spillemner der. Og NF var mye diggere før. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 17. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2008 Meget kjedelig del av diskusjon.no, ja, Wii oppfordrer ikke så mye til diskusjon for tida... Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Det skjer ikke så mye spennende på Nintenfo-fronten, som er verdt å diskutere. Det spys jo ut spill til konsollen som er beregnet på casuals, men lite for oss her på forumet som jeg antar er mer hardcore. Selv tenker jeg på å låne bort min Wii til en kamerat for en stund. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 ja (dette emnet kan like godt bumpes til topps....) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå