Machomannen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jeg har nå lastet ned DVD shrink 3.2 og jeg har prøvd å ta Backup av en film. Og det virka bra men det er bare det at alle filene er .VOB og de er umilige å behandle. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre? Endret 12. desember 2008 av Machomannen Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) under backup, så velger du iso. istede for .vob e usikker på dn går under her gjør du det Endret 12. desember 2008 av XanderX Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ikke noe merkelig at det blir VOB-filer. Er jo det som er standard DVD. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 http://www.doom9.org/index.html?/mpg/dvdsh...-finalsteps.htm her får du litt hjelp Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Skal du ta kopi av DVD-en? I så fall kan du først bruke SmartRipper. Og etterpå fyrer du opp Dr.DivX for å få alt i en samlet fil. Endret 13. desember 2008 av scumbag Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har nå lastet ned DVD shrink 3.2 og jeg har prøvd å ta Backup av en film. Og det virka bra men det er bare det at alle filene er .VOB og de er umilige å behandle. Er det noen som vet hva jeg skal gjøre? Behandle? Skulle du ikke bare ta backup av en DVD? Skal du i tillegg redigere filmen, trenger du et redigeringsprogram som takler VOB-filer, f.eks. Magix Movie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå