MSL Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei jeg har et problem med min Hp Pavilion dv5-1095 og det er at touchpaden ikke kan trykke på ting. Kan scrolle og alt mulig, men ikke klikke. Hva tror dere er problemet? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvis du kan kan bevege musen og alt det der med Touchpaden, så kan det være en innstilling til Touchen som kan være deaktivert:p Lenke til kommentar
MSL Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Hvis du kan kan bevege musen og alt det der med Touchpaden, så kan det være en innstilling til Touchen som kan være deaktivert:p Har sett etter det, men kan ikke finne noe som er deaktivert. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Sjekket følsomheten til Touchen? Hvis den er for høyt justert kan det hende at fingertrykk ikke blir registrert... Du kan oxo prøve å oppdaterer driveren til siste versjon hvis det er ikke er gjort... Endret 12. desember 2008 av Svirre91 Lenke til kommentar
MSL Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Sjekket følsomheten til Touchen? Hvis den er for høyt justert kan det hende at fingertrykk ikke blir registrert... Du kan oxo prøve å oppdaterer driveren til siste versjon hvis det er ikke er gjort... Stod ikke noe om følsomhet, jeg får se om jeg finner en update. EDIT: Nope, fant ingen. Hadde nyeste versjon... Endret 12. desember 2008 av Mufcy93 Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Usikker på hva som kan være det direkte problem da...har selv hatt en HP DV5000, og hatt noen problemer med Touchen på den. Den funket av og til, grunnet dårlig med føling på plata. Lenke til kommentar
MSL Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Usikker på hva som kan være det direkte problem da...har selv hatt en HP DV5000, og hatt noen problemer med Touchen på den. Den funket av og til, grunnet dårlig med føling på plata. Arh, litt kjipt dette:/ Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Veit, men noen ganger fungerer ikke elektronikken 100 % alltid desverre. Men det er sikkert andre som veit mer presist hva som kan gjøres... Lenke til kommentar
MSL Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Det funket å installere ny driver:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå