Ciryaher Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hmm.. det hadde helt klart konkurert med mitt _itro-brett. Det va no som svarte.. Brettet mitt spiller ikke på lag lenger.. Bu-huu Hehe, jeg må ut å kjøpe ski OG brett nå Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hehe, jeg må ut å kjøpe ski OG brett nå :!: :!: Mye penger du, Martin... RandiA Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Nei! Det kunne vært kult å sett et, evt også in action, men det hadde vært kulere å møte opp i sitt eget hjemmelagede brett spør du meg.. Var ment som svar på pm sitt innlegg. Edit: Svimmel pc(evt eier av pc).. Endret 13. januar 2009 av chris300 Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Det var skikkelig bra julebord (inkl. sjokolade julenisse) og en god start for 2009 AKAM-sesong. Hilsen til alle Akam-folk i Trondheim og hoper vi ses (fotograferes) snart igen Hagen Endret 13. januar 2009 av RambaZamba Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Var det kamera eller mobilen det der da, Hagen?...det florerte så mange utgaver av små kompakt og mobiler så jeg :!: RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå