Gå til innhold

Julebord for Akam-Trondheim


Sille

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig var ikke kunsten eller fotografering satt i skyggen.

Men når ølet går inn, så forsvinner skarpheten til fordel for det kunstneriske.

 

Kunstformen bar-okk er på fremmarsj. Her et glimrende eksempel:

 

post-31719-1231695028_thumb.jpg

 

Eller, håper alle kom seg velberget hjem på glattisen!

Lenke til kommentar
Men når ølet går inn, så forsvinner skarpheten til fordel for det kunstneriske.

Eller, håper alle kom seg velberget hjem på glattisen!

 

Skarphet er sterkt overvurdert.

Takker alle for sist.

Kom meg hjem sjøl på glattisen sånn i halvfem-tida, til et hus som bare delvis var preget av 18-årsdag.

Kjekt om alle nå legger hodene i bløt (ikke overført betydning her, nei) og pønsker ut alternativer til 7. februar pluss et par vinter/vårtreff til?

Lenke til kommentar
Jeg regner ikke med å bli med på dette. Jeg er mer interessert i fototurer enn festing. :)

:) men her blir det nok også mye "foto-snakk" tenker jeg.....

RandiA

Takker for en kjempehyggelig kveld. Selv om de siste innleggene kunne gi visse signaler :innocent: så ble det mye morsomt, interessant og lærerikt foto-prat også,og i tillegg veldig god mat ...og man kunne drikke noe annet en øl til maten. (Det gjorde jeg :yes: )

Håper det blir tradisjon med litt slike treff et par ganger i året også, i tillegg til foto-turene. (Det ble luftet mange ideer ang. steder og tider for foto-treff også.)

Takker alle for et vel-lykket arrangement.

 

(PS. Bildene på mobilen ble nok altfor dårlige til å legge ut :!: ...må nok kjøpe meg den nevnte nye - Martin og Are :!: samme hva dere sier.)

RandiA

Lenke til kommentar
(PS. Bildene på mobilen ble nok altfor dårlige til å legge ut :!: ...må nok kjøpe meg den nevnte nye - Martin og Are :!: samme hva dere sier.)

RandiA

 

:dontgetit:

 

:cry:

 

:sick:

 

:yucky:

 

 

 

 

:)

 

 

Edit: Jeg er egenltig klar for en tur i Vassfjellet med kamera jeg, men det utelukker fort ganske mange så noe Akam-treff kan det vel ikke bli der men.. må uansett skaffe meg ski.

Endret av Ciryaher
Lenke til kommentar

Jeg er jo som sagt med i vassfjellet anytime jeg ettersom jeg har sesongkort der iår... :)

 

Jeg droppet å dra opp dit idag av hensyn til "fyllesjuka" som aldri kom... (jeg tåler(veldig)lite)

 

Går an å leie ski i vassfjellet også.

 

Leie av ski, staver og støvler koster 280kr for en dag og dagskort koster 290kr for en dag.

 

Sjekk priser og føreforhold her: http://www.skinorway.no/index.php?id=105

Lenke til kommentar

Du vet det finnes sånne staver med ski på?

 

Kunne kanskje vært et ok hjelpemiddel om man ikke er helt fortrolig med kun ski på beina... ;)

 

Evt er det sikkert mange fjortiser som kunne syntes det hadde vært kult å blitt tatt bilde av ved bigjumpen i bunnen av bakken... :)

Endret av chris300
Lenke til kommentar
Dæffensteiki, heller! Men jeg har brukbar trening i å sitte nede på kafeen og slurpe kaffe mens andre er i bakken, så jeg kan prøve å være litt positiv. :hmm:

Det er da mange motiver rundt omkring slike skisteder for de som ikke driver med slikt. Var i Hemsedal i fjor og tok en masse fine bilder, jeg.

 

Tom

Lenke til kommentar
Jeg er jo som sagt med i vassfjellet anytime jeg ettersom jeg har sesongkort der iår... :)

 

Jeg droppet å dra opp dit idag av hensyn til "fyllesjuka" som aldri kom... (jeg tåler(veldig)lite)

 

Går an å leie ski i vassfjellet også.

 

Leie av ski, staver og støvler koster 280kr for en dag og dagskort koster 290kr for en dag.

 

Sjekk priser og føreforhold her: http://www.skinorway.no/index.php?id=105

 

Hmm.. må si jeg ikke er så hypp på å leie utstyr. Da kjører jeg heller brett.. Mulig det bare er utstyrsnerven som snakker men.. :) (Slik er det jo med andre ting også. Ting men en liten "i" først i navnet, samt de som begynner på "N" ;) )

Lenke til kommentar

Om det er pga at det er søndag eller hva, men er ikke alltid like flink til å tyde sånne "gåter" hehe.. I og N??

 

Om du har brett funker det jo fett å kjøre det også da...

 

Jeg tenkte meg uansett oppi der imorra så jeg får med meg mest mulig av snøen før den forsvinner eller blir til is igjen.. Det er jo litt mildt oppi der nå, men fine forhold likevel.. Gi meg beskjed om du har lyst til å bli med og om du evt trenger skyss. Jeg hater nemlig å ta buss. Miljøet er til for å brukes, ikke spares på! ;p

Lenke til kommentar
Om det er pga at det er søndag eller hva, men er ikke alltid like flink til å tyde sånne "gåter" hehe.. I og N??

 

Om du har brett funker det jo fett å kjøre det også da...

 

Jeg tenkte meg uansett oppi der imorra så jeg får med meg mest mulig av snøen før den forsvinner eller blir til is igjen.. Det er jo litt mildt oppi der nå, men fine forhold likevel.. Gi meg beskjed om du har lyst til å bli med og om du evt trenger skyss. Jeg hater nemlig å ta buss. Miljøet er til for å brukes, ikke spares på! ;p

 

Det var det ugjennomtenkte hysteriet om diverse epleprodukter og mobil-/kamera-merker på N, men nok om det. :)

 

 

Jeg har vurdert tanken på å ta brettet, men med kamera kan det fort bli skummelt. Skadeomfanget er så voldsomt mye større når jeg tar meg snø over hodet på brettet :)

 

Jeg vil bli med asap.. må bare vente på helg :|

Lenke til kommentar
Jeg har vurdert tanken på å ta brettet, men med kamera kan det fort bli skummelt.

Her bør du sjekke ut så du ankommer med riktig merke.

 

He****tte, må må jeg spise i meg hver eneste ord av alt det der! :cry: Jeg har jo Nitro :blush:

 

Didn't see that one coming :grumpy:

 

 

Nåå ja, jeg har ikke Nitro før en av dere har sett det :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...