okvaal Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg synes vi skal holde oss til julebord (klipt bort) Jupp. Støtter den der. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Det låter trevligt, men jag blir nog inte med denna gång. (Följer dock gärna med på nästa fototur om det passar.) God jul och gott nytt år till alla! Lenke til kommentar
alfafa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Her var det merkelig stille Blir det julebord og er det i tilfelle avklart hvor ? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Her var det merkelig stille Blir det julebord og er det i tilfelle avklart hvor ? Julebord blir det ja Jeg har tatt meg den friheten å bestille bord til ca 10 personer +/- på Big Horn Ravnkloa til lørdag kveld kl 1900. Det er bestillt i mitt navn(Munkhaug) Vi må ha en opptelling i løpet av uka, slik at jeg kan ringe inn riktig antall på fredag. Samboere/kjærester o.l. er også velkomne. Jeg slutter på jobb kl. 1800, så jeg dusjer, og kjører direkte dit. Skal på jobb igjen på søndag formiddag så det blir en edruelig kveld, men jeg har plass til noen i bilen da, så jeg kan stille som sjåfør. Lenke til kommentar
HegeLH Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Flotte greier, Sille! Tid og sted er utmerket. :-) Håper det tørker opp nede i sentrum innen den tid, i går kveld var det jo små innsjøer over alt på veiene... (På Byåsen derimot, har vi vinter.) Bilen blir hjemme. Akkurat nå leker den snøhaug. Lenke til kommentar
arela Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Fint at du kjører Sille, synd at du kjører feil vei (skulle hatt et helt baksete etter en kraftbiff) Premien fra desemberkonkurransen har faktisk overlevd jula, så jeg får vel ta med den hvis RambaZamba kommer! edit: alfafa: "Her var det merkelig stille" - Stille før stormen Endret 6. januar 2009 av arela Lenke til kommentar
Sille Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Disse er MED: Sille Mr. Olsen HegeLH chris300 RambaZamba okvaal Ciryaher arela Disse er kanskje med? RandiA Karl-Peder alfafa ok67 dan83 cruelphotography Hvis noen er glemt, eller hvis noen nye har kommet til, så rop ut! Hvis noen har endret status fra usikker til sikker, eller mot formodning fra sikker til usikker så må det gis endelig beskjed om en kommer innen fredag kveld. Alle har mulighet til å ta med seg følge (ledsager?), gi også beskjed om dette, slik at jeg kan reservere bord for rett antall. I beste fall ser det ut til at vi samler 15 fotografer, og det kan sies er et anseelig antall. Arela: selv om jeg kjører citroen så har jeg ratt, det går til og med an å vri på det! Endret 7. januar 2009 av Sille Lenke til kommentar
arela Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Arela: selv om jeg kjører citroen så har jeg ratt, det går til og med an å vri på det! Har hørt snakk om det ja. Jeg kommer med en gang det er snakk om biff og øl. Lenke til kommentar
okvaal Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Disse er MED: Sille Mr. Olsen HegeLH chris300 RambaZamba okvaal Ciryaher arela FØRST: GRATULERER MED DAGEN, MR. OLSEN!! Deretter: Mulig jeg må flyttes ned til "Kanskje"-lista. Pleier å feire kinesisk nyttår sammen med noen venner fra de kanter, og i år blir det av forskjellige grunner fremskutt. (Fra 25. til 10. januar.) Hvis det er noen trøst, har AKAM-gruppa min førsteprioritet, så dersom det blir noe vakling med tidspunkt el.a. på det andre, kommer jeg nyvasket og nykjemmet (øh - glem det siste) på lørdag. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det nærmer seg 10-grensen kanskje hvis jeg kommer? Tror jeg kan ta en liten tur..(ser ut til at jeg har truffet alle som hittil er "meldt på")...., hvis det da ikke er "antrekk-tvang", regner med å gå i dypsnø eller sørpe. RandiA Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg kommer trolig ikke. Sliter med en lei forkjølelse og øyekatar, så jeg holder meg nok i ro innenfor husets fire vegger. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg kommer trolig ikke. Sliter med en lei forkjølelse og øyekatar, så jeg holder meg nok i ro innenfor husets fire vegger. Uffda...God Bedring RandiA Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bare jeg som ikke finner igjen hvilken dato det er etc? Har noe businiess i trheim uansett, så kanskje mulig å kombinere. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Bare jeg som ikke finner igjen hvilken dato det er etc? Har noe businiess i trheim uansett, så kanskje mulig å kombinere. Det er snakk om førstkommende lørdag ja, den 10. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Oppdatert: Disse er MED: Sille Mr. Olsen HegeLH chris300 RambaZamba Ciryaher arela RandiA alfafa Disse er kanskje med? okvaal Karl-Peder dan83 cruelphotography Hvis noen er glemt, eller hvis noen nye har kommet til, så rop ut! Hvis noen har endret status fra usikker til sikker, eller mot formodning fra sikker til usikker så må det gis endelig beskjed om en kommer innen fredag kveld. Alle har mulighet til å ta med seg følge (ledsager?), gi også beskjed om dette, slik at jeg kan reservere bord for rett antall. I beste fall ser det ut til at vi samler 15 fotografer, og det kan sies er et anseelig antall. Endret 9. januar 2009 av Sille Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg får visst ikke til å bli med uansett.. Skjønner ikke at alt skal komme i veien for disse treffene hele tiden. :/ Lenke til kommentar
Sille Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg får visst ikke til å bli med uansett.. Skjønner ikke at alt skal komme i veien for disse treffene hele tiden. :/ Prioriteringer heter det. Jeg har også som regel arbeidshelg når det er treff, men etter litt kreativ bytting av vakter så ordner det seg som regel. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det var NÅ til helgen.. fryktelig så fort tiden går. Hmm.. Jeg skal nok klare å gå ned to trapper for en saftig steik, et par små øl og hyggelig snakk Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det var NÅ til helgen.. fryktelig så fort tiden går. Hmm.. Jeg skal nok klare å gå ned to trapper for en saftig steik, et par små øl og hyggelig snakk Jøss, bor du så nær ja...så du blir ikke sjåfør denne gangen... RandiA Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg får visst ikke til å bli med uansett.. Skjønner ikke at alt skal komme i veien for disse treffene hele tiden. :/ Prioriteringer heter det. Jeg har også som regel arbeidshelg når det er treff, men etter litt kreativ bytting av vakter så ordner det seg som regel. Ny jobb tilsier at jeg ikke skal prøve å bytte vakter så fort.. Vil jo ikke bli sett stygt på av arbeidsgiveren allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå