Gå til innhold

Julebord for Akam-Trondheim

Sille

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med Kvilhaugen da? Lett å parkere hvis noen skal bile :!: Ser ut til at jeg kan være med...spørs litt på hvor det blir.

RandiA

Det er sjelden problem å finne parkering i Ravkloa da. Nede rundt selve fiskebutikken er det som oftest ikke en bil selv om det er fult ellers. Det er et par plasser bak Dreams på soneparkeringen som også er ofte ledig når det er fult ellers..

Jeg er med forresten.

Lenke til kommentar
Hva med Kvilhaugen da? Lett å parkere hvis noen skal bile :!: Ser ut til at jeg kan være med...spørs litt på hvor det blir.

RandiA

Det er sjelden problem å finne parkering i Ravkloa da. Nede rundt selve fiskebutikken er det som oftest ikke en bil selv om det er fult ellers. Det er et par plasser bak Dreams på soneparkeringen som også er ofte ledig når det er fult ellers..

Jeg er med forresten.

Lenke til kommentar
Jeg regner ikke med å bli med på dette. Jeg er mer interessert i fototurer enn festing. :)

Enig med deg, men jeg har lyst å være med allikevel. Derfor jeg foreslår Tyholttårnet, der jeg regner med at det vil foregå i relativt siviliserte former. Et annet alternativ kan selvsagt være Lian med fotosafari på Trikken opp og ned igjen, men innlagt mat på restauranten på Lian. Men der må man bestille på forhånd, for hele selskapet, da de normalt har stengt på lørdager.

Lenke til kommentar

Det er vel ingen her som har akkurat planlagt flatfyll. Vitsen med å møtes er jo for å feire oss selv med god mat og drikke, vi har jo vært riktig så flinke fotografer i sommer og høst, og ta en prat med likesinnede under en annen setting enn normalt. Det kan være produktivt å la fotoapparat være fotoapparat en kveld også, og heller tenke muligheter og ideer. Det går også heeelt fint å drikke cola eller vann til maten. Alle skal være velkomne, enten de er avholds, vegetarianere, eller til og med møringer.

Min erfaring fra møtevirksomhet og gruppearbeid (sitter i styret i bedriften jeg jobber i) er at de beste og mest kreative ideene kommer under maten og øllen etter at selve møtet er ferdig og folk prater sammen utenfor de fastlagte rammene.

Vi har jo en gyllen mulighet her, slik jeg ser det, vi begynner å bli såpass mange, at vi har en mulighet både til det ene og andre, og da tenker jeg bedriftsbesøk, rabattavtaler, turer og ekskursjoner, gruppeomvisninger o.l.

Om fotoapparatet blir med eller ikke er opp til en selv, jeg tar med meg en gammel analog OM, som kanskje er verdt et par hundre kroner.

Nå har det seg slik at jeg ikke har bestillt noe sted enda, jeg har ratt og slett ikke hatt tid. Jeg reiser bort med familien nå om 5 min. og vet ikke helt om det er nettdekning der oppe(har vært noe ustabilt der oppe i høst) men i allefall bør vi ha ett sted klart på mandag når jeg kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Ratleto:

Jeg regner ikke med å bli med på dette. Jeg er mer interessert i fototurer enn festing.

Jeg hadde tenkt å få deg til å kjøre, så jeg slipper å spy i min egen bil :)

Fra spøk til revolver.

Den 10 januar er det vel omtrent like mørk ute som i dag, dvs mørkt.

Da vil jeg foreslå noe slik som oppmøte kanskje i 2-tiden, så en kan ta noen bilder først. Så tar vi en middag. Så får hver gjøre som de vil.

Lenke til kommentar

Kutt ut da... peppes er ut! ;)

Kan jo være greit å bestemme oss for om vi skal ta en fotowalk med mat og en pils eller om vi skal ha et hyggelig lag med masse god mat og den drikke hver enkelt ønsker å ha i seg, men der alle har samme mål- nettop å ha en koslig kveld..

Planen var i utgangspunktet "julebord"?

Ikke fotowalk med pizza etterpå... ;)

Lenke til kommentar
Jeg hadde tenkt å få deg til å kjøre, så jeg slipper å spy i min egen bil :)

Fra spøk til revolver.

Den 10 januar er det vel omtrent like mørk ute som i dag, dvs mørkt.

Da vil jeg foreslå noe slik som oppmøte kanskje i 2-tiden, så en kan ta noen bilder først. Så tar vi en middag. Så får hver gjøre som de vil.

Jeg synes vi skal holde oss til julebord, personlig drar jeg ikke med meg fotoutstyr til flere titusener om jeg skal ut på byen å kose meg med god mat og drikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...