Gå til innhold

Julebord for Akam-Trondheim


Sille

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Her var det merkelig stille :(

Blir det julebord og er det i tilfelle avklart hvor ?

 

Julebord blir det ja ;) Jeg har tatt meg den friheten å bestille bord til ca 10 personer +/- på Big Horn Ravnkloa til lørdag kveld kl 1900. Det er bestillt i mitt navn(Munkhaug) Vi må ha en opptelling i løpet av uka, slik at jeg kan ringe inn riktig antall på fredag. Samboere/kjærester o.l. er også velkomne.

 

Jeg slutter på jobb kl. 1800, så jeg dusjer, og kjører direkte dit. Skal på jobb igjen på søndag formiddag så det blir en edruelig kveld, men jeg har plass til noen i bilen da, så jeg kan stille som sjåfør.

Lenke til kommentar

Fint at du kjører Sille, synd at du kjører feil vei :)

(skulle hatt et helt baksete etter en kraftbiff)

 

Premien fra desemberkonkurransen har faktisk overlevd jula, så jeg får vel ta med den hvis RambaZamba kommer!

 

edit: alfafa: "Her var det merkelig stille" - Stille før stormen :whistle:

Endret av arela
Lenke til kommentar

Disse er MED:

 

Sille

Mr. Olsen

HegeLH

chris300

RambaZamba

okvaal

Ciryaher

arela

 

 

Disse er kanskje med?

 

RandiA

Karl-Peder

alfafa

ok67

dan83

cruelphotography

 

Hvis noen er glemt, eller hvis noen nye har kommet til, så rop ut!

 

Hvis noen har endret status fra usikker til sikker, eller mot formodning fra sikker til usikker så må det gis endelig beskjed om en kommer innen fredag kveld. Alle har mulighet til å ta med seg følge (ledsager?), gi også beskjed om dette, slik at jeg kan reservere bord for rett antall. I beste fall ser det ut til at vi samler 15 fotografer, og det kan sies er et anseelig antall. :)

 

Arela: selv om jeg kjører citroen så har jeg ratt, det går til og med an å vri på det!

Endret av Sille
Lenke til kommentar
Disse er MED:

 

Sille

Mr. Olsen

HegeLH

chris300

RambaZamba

okvaal

Ciryaher

arela

 

FØRST: GRATULERER MED DAGEN, MR. OLSEN!!

Deretter: Mulig jeg må flyttes ned til "Kanskje"-lista. Pleier å feire kinesisk nyttår sammen med noen venner fra de kanter, og i år blir det av forskjellige grunner fremskutt. (Fra 25. til 10. januar.) Hvis det er noen trøst, har AKAM-gruppa min førsteprioritet, så dersom det blir noe vakling med tidspunkt el.a. på det andre, kommer jeg nyvasket og nykjemmet (øh - glem det siste) på lørdag.

Lenke til kommentar

Oppdatert:

 

Disse er MED:

 

Sille

Mr. Olsen

HegeLH

chris300

RambaZamba

Ciryaher

arela

RandiA

alfafa

 

 

Disse er kanskje med?

 

okvaal

Karl-Peder

dan83

cruelphotography

 

Hvis noen er glemt, eller hvis noen nye har kommet til, så rop ut!

 

Hvis noen har endret status fra usikker til sikker, eller mot formodning fra sikker til usikker så må det gis endelig beskjed om en kommer innen fredag kveld. Alle har mulighet til å ta med seg følge (ledsager?), gi også beskjed om dette, slik at jeg kan reservere bord for rett antall. I beste fall ser det ut til at vi samler 15 fotografer, og det kan sies er et anseelig antall. :)

Endret av Sille
Lenke til kommentar
Jeg får visst ikke til å bli med uansett.. Skjønner ikke at alt skal komme i veien for disse treffene hele tiden. :/

 

Prioriteringer heter det. Jeg har også som regel arbeidshelg når det er treff, men etter litt kreativ bytting av vakter så ordner det seg som regel.

Lenke til kommentar
Jeg får visst ikke til å bli med uansett.. Skjønner ikke at alt skal komme i veien for disse treffene hele tiden. :/

 

Prioriteringer heter det. Jeg har også som regel arbeidshelg når det er treff, men etter litt kreativ bytting av vakter så ordner det seg som regel.

Ny jobb tilsier at jeg ikke skal prøve å bytte vakter så fort.. Vil jo ikke bli sett stygt på av arbeidsgiveren allerede. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...