Rino_ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Mitt nyeste prosjekt som jeg driver med nå er en tegnefilm serie kalt "The Poo". Det er en mystikk, skrekk, humor serie som byr på langt flere overaskelser en bare bæsj... 4 av 5 kapittler er nå ferdig. Har tidligere lagt ut de 2 første kapittlene her, nå har jeg ikke oppdatert meg her på en stund, men 2 nye kapittler har blitt laget, og det er 1 kapittel igjen til serien er slutt. The Poo : Chapter 1: The Poo : Chapter 2 The Poo : Chapter 3 The Poo : Chapter 4 Mandag 5. Januar 2009 kommer Finale episoden. Og der var den: The Poo : Chapter 5 (Part 2) The Poo : Chapter 5 (Part 2) Exodus Takk for tilbakemeldinger Endret 20. januar 2009 av Rino_ Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Denne serien er dritbra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det er imponerende at du tar deg tid til dette. Keep it up. Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Ouh, kommentarer. Artig :-) Takk skal dere ha.. la ut de 2 siste episodene her også, vet ikke om dere har sett de.. er meget viktig for å skjønne noe av serien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg tror det hadde skjedd mye bra hvis du hadde lært deg Flash. Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg tror det hadde skjedd mye bra hvis du hadde lært deg Flash. Mulig jeg må lære meg det engang ja x) Men akkuratt nå er jeg shit lei alt som har med tegnefilm-making å gjøre.. ufattelig digg å være ferdig med The Poo Selvom det faktisk kommer en ekstra episode engang i fremtiden, mulig slutten av vinterferien.. manuset til episoden er der, trenger bare å gidde å tegne Men Flash! jau.. one day. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Da bumpet jeg tråden for å spørre om den episoden som skulle komme i framtiden har kommet. Endret 5. mai 2009 av HammerBro Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Da bumpet jeg tråden for å spørre om den episoden som skulle komme i framtiden har kommet. Den siste episoden i serien er den som er kalt Exodus. Den er linket til der oppe : ) Men en bonus episode som også er veldig viktig, og ikke minst morsom er nylig laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå