Gå til innhold

Musikk: Tekst: Human Bacon

Anbefalte innlegg

Hei

I dag har jeg skrevet mitt aller første låt, og brukte ikke noe særlig lengre tid enn 5-10 minutter. Og resultat var faktisk ikke så halv gærnt i mine øyne. Derfor vil jeg gjerne ha litt flere meninger enn bare mine egen! Kom gjerne med konstruktiv kritikk! All ukonstruktiv kritikk vil bli ignorert. komme gjerne med endrings forslag.

Har heller ingen melodi enda.

Tittel: Human bacon

Tourture and pain

all over the lain

You ain't got no name

Do you still feel the same

You got no heartbeat

I'm gonna cut off your feet

I'm gonna tear out your brain

Do you still feel the pain

*Luftgitar solo*

Tourture and pain

all over the lain

You ain't got no name

You got heroine in your blood

You ain't no flower bud

Hell is coming your way

Let's hope you are gay

you look like a metrosexual maggot

But You ain't nothing but a faggot

Maybe I was mistaken

You are nothing but delicious bacon

Tourture and pain

all over the lain

You ain't got no name

You are nothing but delicious bacon

Endret av nikrus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags sjanger er dette? Metall?

Fin og humoristisk tekst, men jeg synes den bærer litt for mye preg av rimeord som er satt inn kun fordi de rimer, og ikke nødvendigvis har så mye med linja før å gjøre.

Prøv gjerne å gå litt dypere inn i deg selv neste gang og skriv en litt dypere tekst. Det er nå du får bruk for alle de gørrkjedelige norsktimene på skolen med diktlesing og alt det der. Dikt og skjønnlitteratur er en sinnsykt god inspirasjonskilde når du skal skrive en tekst.

Kan ikke helt si jeg støtter den uthenginga av homofile i den heller, selv om jeg skjønner at det skal taes med litt humor. Men så er ikke jeg noen ultrafan generelt av "sint" musikk heller.

Også er det jo noen små skrivefeil da:P

lain=lane

tourture=torture

Lenke til kommentar

Morsom tekst, men jeg regner med at den ikke er skrevet for å gjenspeile forfatterens kreative topp heller. Ekstremt banal og et grammatisk vrak, men så skal den jo være humoristisk av natur.

Men når du sier at du skrev din første låt, så mener du vel at du har skrevet mer enn dette tekststykket? 5-10 minutter blir vel i så fall å ta litt i dersom dette er hva du har fått utav prosessen? Jeg ble litt forundret skjønner du, da du sa at du ikke hadde funnet noen 'melodi' enda.

Endret av Assistentbjørnen Basse
Lenke til kommentar

Hehe, work in progress! Jeg leste litt igjennom og skjønte at den kanskje var litt for homofobisk, har ikke noe imot homofile bare så det er sagt.

Dette er det første jeg har skrevet som ikke har vært særemne, en stil, e.l. Jeg og en kompis driver å finpusser på den hele tiden. Grammatiske feil er det nok drøssevis av!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...