Kimelimm Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei! Mamma var i sverige idag og tok med seg 3 esker med http://bp1.blogger.com/_gqeEEok-JeQ/RwP8o_...1600-h/COCO.jpg . Det er den beste popsen, og vi kjøper det så og si hver gang vi er der. Men jeg har ikke sett den i Norge på lenge, hvor blir den av ? den er jo så god! Noen som vet hvor / hvorfor den ikke er i Norge :S? Ha en god helg Takker for svar! Kim. Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Coop Prix har den Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ja den er veldig god! tok den altid med os hjem fra syden i og med at vi ikkje fant den her hjemme. men nå plutseligt har dem begynt og selge dem på coop obs her i byn Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har sett den på Ica Maxi i Kristiansand ihvertfal Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Den finnes på Ica Nær Bestum Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 De har den i de fleste butikker her(kolbotn) Veldig god Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Oj! Dette må væren oe nytt, fordi mamma så den i butikken på fredagen tror jeg! Hu sa hu så den iallefall, jøss nå ble jeg glad Den er kjempegod Endret 14. desember 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nei, nei. Lenge siden denna blei lansert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå