Vegard_Haug Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Doubble Fine har skaffet utgiver til sitt etterlengtede rockespill. Les mer Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 – Noen begynte å lure på om Eddie Riggs-saga noensinne vil bli fortalt, men nå er det vel klart at dette spillet, i likhet med metall, aldri vil dø, skryter Schafer i pressemeldingen. If you're not into metal, you are not my friend!!! Får håpe det blir like bra som nevnte musikksjanger i tillegg da. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 I'm sorry you don't wanna be my friend Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Var jo en hyggelig nyhet på en fredags ettermiddag. Er i hvertfall bra at EA ser salgspotensiale i spillet, og så er det jo bare å håpe at EA ikke blander seg for mye inn i selve utviklingen av spillet. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har gleda meg kjempelenge til dette. Synd det er EA, og berre konsoll... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jadda! EA > Activision Blizzard Lenke til kommentar
pxK Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Og nå ble jeg veeeeeeldig skeptisk :/ Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg er veldig skeptisk til EA-hatere... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Da blir det nok SecuROM der også.. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Da blir det nok SecuROM der også.. Securerom på konsoll si meg hva var det du drakk sist Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 *sukk* Selvfølgelig EA. Håper bare de innser at Securom er det mest mislykkende IT-historien har sett innen Februar.... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 For det første er det ikke bare EA som driver med Securom, og for det andre ble den forhatte kopibeskyttelsen nevnt først etter at det ble konstatert at vi snakker konsoll only. Trodde folk i det minste tok seg tid til å lese siste side før de postet, tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Årets første julepresang dette. Gleder meg vilt til spillet, og hvem som står som utgiver bryr jeg meg døtt om så lenge det kommer Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei folk leser ikke, de ser rødt når de ser EA. Og det blir VELDIG mye rødt, såpass mye at du kan ikke se noe som helst annet, ikke rart når du ser hva EA ellers har fått til. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 EA har utgitt noen dårlige spill, uten tvil. Men ingen kan feie under teppet at de har flere spillutgivelser med kvalitet i verdensklasse. EA-hatere, litt selvinnsikt og kritisk sans hadde vært en velkommen forandring. Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 spill og metallmusikk. ill buy it. Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 EA øddela C&C-serien, kun det er all grunn i verden til å hate dem . Det er ikke til å feie under et tepe at de har kjøpt opp masse gode utviklere som utviklet spill i verdensklasse for å så få dem til å gi ut masse uferdig, kommerst søppel Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) EA har faktisk skjerpet seg litt på melkingen i det siste med en del originale IP-er: Mirror's Edge, Rock Band, Skate, Black, Boom Blox, Dead Space, Crysis, Portal, Left 4 Dead, Spore, Dragon Age og nå altså Brutal Legend. Endret 12. desember 2008 av kilik Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 EA øddela C&C-serien, kun det er all grunn i verden til å hate dem . Det er ikke til å feie under et tepe at de har kjøpt opp masse gode utviklere som utviklet spill i verdensklasse for å så få dem til å gi ut masse uferdig, kommerst søppel Det MÅ være EAs feil at C&C-serien ble dårligere? Det kan ikke ha vært at nesten ingen spillutviklere lanserer gull år etter år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg