Gå til innhold

Bag og enkelt stativ til 400D

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal på cruise den 20 januar neste år og har glede av å besøke en del av middelhavet. Akkurat nå har jeg en grei fotoveske som er helt ok for å gå småturer her og der, men det vil nok være lengre utflukter slik at jeg ønsker noe større og praktisk.

Det er også slik at jeg har lyst på et veldig enkelt og flott stativ som kan passe oppi sekken, er usikker om jeg da tenker på monopod eller tripod (kanskje begge) ettersom man ikke får lov å bruke tripod overalt, men man skal primært være utendørs så det burde ikke være noe problem.

Vanligvis er fargen svart en fin ting ang. bag eller ryggsekk, men ettersom jeg skal til Hellas, Egypt, Tyrkia osv hadde det vært greit å hatt noe som ikke varmer utstyret nevneverdig eller meg som bærer.

Om det blir en ryggsekk eller skulderbag er ikke så farlig, og at den ikke tar så veldig mye mer enn kamera + montert objektiv samt max to objektiver og stativ er ikke så farlig. Prisen på stativ og bag til sammen kan være opptil 2000.- sånn cirka. Kan alltid tweakes litt.

Jeg leter litt selv, men det er et hav å velge mellom, så jeg håper at noen har et eller flere forslag ang. stativ og bag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...