Gå til innhold

Fotoklubb i Stavanger!

deviant

Anbefalte innlegg

Mot tidligere formodninger viser det seg at det er en fotoklubb i distriktet. Stavanger Fotoklubb ble startet opp igjen i 2006, og samkjører blant annet med Fotogruppa på Metropolis.

Jeg slumpet tilfeldigvis over beta utgaven av hjemmesidene, og har allerede fått slått av en prat med Mikael Thomson som er leder i klubben.

Inntil videre kan hjemmesiden sees her: http://www.henrichsen.info/

Neste møte er på Midjord Bydelshus, Tirsdag 29. januar kl 18:30. Tema for kvelden er ikke avklart enda, men kult om vi i den lokale akam gruppa setter av datoen og blir med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg aner ikke om den teksten er godkjent for publisering, men jeg fikk ikke inntrykk av at klubben faktisk har noen medlemmer som foretrekker hverken cybershot eller ixus..

Ellers synes jeg vel at det er greit om en klubb er åpen for fotografer på ulike nivåer.

Klubben er uansett både ny og liten, slik at det vil være enklere å få innflytelse på fremtidig utvikling og aktiviteter sammenlignet med mer etablerte miljøer som Sandnes Fotoklubb.

Endret av deviant
Lenke til kommentar
Jeg har aldri tid til overs for sånt. Litt kjedelig, men det har blitt lite fotografering de siste månedene. Men jeg er forsatt med på en akam treff i studio vis vi får det til. For holde med treff for meg.

Stavanger treff i Studio? Det høres lovende ut. Hva er planen? Hvilket Studio?

Det er akkurat denne typen ting jeg håper det skal bli mer av, gjennom en klubb. Kurs, seminarer, shoots, ustillinger, turer osv. Ting det kan være vanskelig å få til på egenhånd.

Endret av deviant
Lenke til kommentar

Og jeg har nettopp bestilt sett med 2 stativ og paraplyer, skal kjøpe en 430EX II til og ST-E2 i den nærmeste fremtiden..

Edit: Og dama mi har en venninne som vet om ett nedlagt hus en eller annen plass.. jeg lukter muligheter

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Kjøp noen brukte SB25 og radioutløsere i stedet. E-TTL er noe dill :p

Ellers er det mange som har lokaler vi sikkert kan få låne. F.eks. Solland, Metropolis, Bydelshusene og fotoklubbene.

Har også tilgang til studio og modeller, men da må det være litt organisert.

Endret av deviant
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...