AIZOR Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg skal kjøpe meg nye øreplugger til min Creative ZEN. Ønsker noen som stenger uønsket støy mest mulig ute. Har vært rundt i byen og fått anbefalt DENON AHC351, Sony MDR-EX75SL og diverse til KOSS. Er det noen som har erfaring med disse? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg kan legge til Sennheiser CX300 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvordan er bassen på de nevnte Sennheiser? Hvor godt sitter de ved f.eks. jogging eller til vanlig bruk? Må de justeres ofte? Blokkerer de ute eksterne lyder? Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg ville anbefalt AKG K324p, selges hos cdon.. http://cdon.no/elektronikk/akg_k324p_hvit-731925 de selges i sort også, men da for 369,- Jeg har brukt disse selv over lengre tid å er meget fornøyd, de sitter godt og leverer bra lyd.. Ellers kan også sony mdrex71sl anbefales. Vet ikke hvor mye du har lyst til å bruke på pluggene jeg. De pluggene du nevner har jeg desverre ikke forsøkt meg på, men de du nevner fra sony kan se ut til å være en liten oppgradering fra 71sl, så de kan nok være bra. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvordan er bassen på de nevnte Sennheiser? Hvor godt sitter de ved f.eks. jogging eller til vanlig bruk? Må de justeres ofte? Blokkerer de ute eksterne lyder? Bassen er god. Dei sitter bra, passer i øret uten noko ubehag. Ja dei blokerer all lyd som ikkje er for høge, for eksempel den stenger ikkje ute lyden av ein som står og roper på deg. Eg har og murbårt med desse uten at det forstyrrer lyden. Men gummi proppene er lette å miste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå