_powerade_ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei, Vet ikke om det finnes en lignende post som dette et annet sted på forumet, men det skulle jammen ikke forundre meg om det gjør det! Jeg mener den nye måten å vise artikkelkommentarer er forferdelig tungvint og at dere burde gå tilbake til den gamle måten. Eventuelt kunne dere laget en poll om hva leserne/brukerene av forumet mener. Jeg husker å ha lest at dere i hw-nettverket mente at det ble enklere for leserene å legge igjen kommentar, men jeg syns egentlig ikke at det har blitt så veldig mange flere kommentarer pr artikkel. Og siden vi uansett må innom forumet for å logge inn eller - for noen - registrere seg, så synes jeg at det på en måte blir som å gå over bekken etter vann... Er det noen flere der ute som har et innspill om dette? Er jeg alene om mine meninger, eller er det flere som mener noe av det samme som meg??? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg syns den nye funksjonen er god jeg. Har brukt den noen ganger selv, og de gangene jeg har vært innom en slik artikkel har jeg alltid vært pålogget på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå