Sameboe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Slenger ut oppgaven min i PDF, send PM om du vil ha InDesign filen som det orginalt er. Vil helst ha god karakter, men da må jeg ha godt design. Skal se ut som en artikkel som kan være i Aftenpostens A-magasin.S_rGeorgiaogSandwich_yeneartikkel.pdf Lenke til kommentar
Matias Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) asdf Endret 9. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Litt for stor skrift, samt litt for enkel og "barneskoleaktig" engelsk til å være en artikkel kanskje? I hvert fall; det jeg leser av engelske artikler og sakprosa har et mer "profesjonelt" språk. Ikke dårlig, men alt kan forbedres. Lenke til kommentar
Doier Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Litt dårlig engelsk er det første som slår meg. Hvis du skriver setninger med så grove "The islands are very well known of their bird life," får du nok ikke en "bra" karakter (5 og 6) i mine øyne. Det spørs jo helt hvilket trinn du går. Hvis du vil at det skal se ut som A-magasinet må du ha teksten i spalter. Du får nok en bra karakter så lenge du jobber hardt med det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 ok, har tenkt å fikse det med spalter, og tar ned størelsen på bokstavene også ... Vanskelig land å skrive om, så vanskelig å få teksten skikkelig sakelig. Lenke til kommentar
Doier Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hvis du synes det er vanskelig å formulere seg om det, sjekk reiseartikkler fra Lonely Planet o.l om stedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå