Joachim_F Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Denne uken har vi fått mange spennende spillutgivelser av høy kvalitet. Les mer Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Finned set en demo til Defense Grid: The Awakening. Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Legions er noe av det morsomste du kan spille Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg synes dere burde skrive om Project torque, som kom ut før dere startet denne artikkelen serien. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Minotaurspillet var litt stilig. Litt artig. Men jeg skulle like å hatt det som nedlastbar sak, slik at jeg kunne kjøre det på begrensede eller ingen linjer. ADSLen jeg bruker har blitt nødt å sette farten ned til halvparten av det minste telenor kan tilby. Dette fordi at det er noe kluss med de fysiske ledningene. Det kan jo hende at det er datamaskinen min som ikke helt klarer å spille lydene skikkelig, men jeg tviler litt på det. Lydene blir ihvertfall litt kappet opp og slikt. Virker som det sliter. Lenke til kommentar
JimmyVolatile Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Fatter ikke. Lastet ned Project Tourque. Så knallfett ut (MMORPG med biler, liksom ) men etter at jeg har installert kommer jeg ikke videre. Får opp en dialogboks som ber med trykke på knappen for å laste ned siste oppdatering for å komme videre men denne knappen finnes selvsagt ikke .... Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er det noen som har prøvd Buccaneer? Liker pirat-spill, men de siste jeg har prøvd har vært ganske middels. Har ikke hørt om spillet før, men ut i fra screenshots ser det ut som noe jeg kanskje kan like. At spillet i tillegg kan kjøpes gjennom Steam er et pluss. Btw, alle som ikke har prøvd Simon the Sorcere bør gjøre det. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg