oleNaid Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hei. Jeg installerer GTA-IV på hardisken min. Ingen problem det, men når jeg skal kjøre det uten plate kommer det opp "insert gta iv game disc." Noen som har noen svar på hvordfan man får fixet detta, så jeg slipper plata? -Takk Endret 12. desember 2008 av oleNaid Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Man slipper ikke plata. Kopisikring. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du må som sagt bruke disken uansett. Hensikten med å installere er å korte ned lastetidene og unngå støy frå DVD-lesaren. Lenke til kommentar
oleNaid Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Takk for så kjappt svar. Dette er kanskje ikke rette forumet og spørre på, men noen som vet hvordan man kan cracke kopisikringen eller noe? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det er totalt feil forum. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Takk for så kjappt svar. Dette er kanskje ikke rette forumet og spørre på, men noen som vet hvordan man kan cracke kopisikringen eller noe? For å "bryte" reglene, og svare: Tror jeg det ikke har kommet noen slik "crack" enda, er jo bare å la GTA IV stå i. Ikke noe spesielt stress det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå