Skogslik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Fins det noen gode viner eller noe til rundt 150-200kr på polet? viss dme har noe i den prisklassen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvilken type vin er du ute etter? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Hm, det er litt vanskelig og si egentli, men om det er noen som er gode, eller anbefalt bare kom med tips Og Helst Rødvin Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 VG pleier å ha kåringer innimellom av viner i prisklassen 100-300,- Du kan se om du finner noe der. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Faustino I , kjøpte en flaske en gang og etter det ble jeg hekta... nå kjøper jeg en kasse et par ganger i året Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 MASI Bonacosta er grei. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 jeg kjøpte masi i sommer, synd ikke den var noe særlig, vet ikke om det finnes forkjellige typer masi, men den jeg kjøpte var ikke noe spess..... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hva med å dra på polet og spørre? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 ta deg en tur på vinbar en dag, bestill litt forkjellig vin, ser noen barer er utstyrt med vin dispensere, som har 8 - 10 viner... der du kjøper deg et kort , og så kan du smake alle de vinene hvis du ønsker det.. det er litt vanskelig å annbefale viner, kommer helt ann på personen, om du skal ha det til mat, hvilken mat, lite\mye taniner osv... komplisert sak det der å anbefale vin. og det er minst like vanskelig å finne en vin som er kjempegod.. men de har som regel litt peiling på polet og kan som regel anbefale en "sikker vinner" som du kanskje liker Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Her finner du en del alternativer.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 I motsetning til mange andre butikkmedarbeidere har Vinmonopol-ansatte ofte ekstremt god greie på det de selger. Det kan være en god ide å rådspørre dem. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 jeg kjøpte masi i sommer, synd ikke den var noe særlig, vet ikke om det finnes forkjellige typer masi, men den jeg kjøpte var ikke noe spess..... MASI er navnet på Italias største vinprodusent. I motsetning til mange andre butikkmedarbeidere har Vinmonopol-ansatte ofte ekstremt god greie på det de selger. Det kan være en god ide å rådspørre dem. Og noen har ikke noe peiling i det hele tatt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 VInen er ikkje til meg så å smake er nok ikkje så mye vits men, fant en på polet. skrev ned noen 6ere fra vgs vinguide og så fant ei på polet en flaske til meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Faustino I , kjøpte en flaske en gang og etter det ble jeg hekta... nå kjøper jeg en kasse et par ganger i året Faustino er god ja. Hva med å dra på polet og spørre?Beste løsningen hittil. De har som regel peil. Mye lettere å forklare de hva du liker og få en anbefalning enn å sitte på nett og tippe. Lenke til kommentar
daydonmaip Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Grei vin selges for 48-62 Kr på polet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kjøpte en gang en itl ca 80 kr, og den smakte rett og slett helt jævlig. Har ikke smakt så mange forskjellige vintyper, men den kunne like godt ha fått navnet Absolutt crap deluxe. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 bousjolaise vin eller hvordan nå enn det skrives.. har et spenn på kr 150 - 250 på polet... årets druer som er presset , må bare være godt... skikkelig terasse vin Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Vel, kjøpt en kartong med noe som het Chill, den var ganske digg. Ellers holder jeg meg til El Copero, den er billig og god. Drakk en italiensk en med en kvist utenpå flaska for et par uker siden, også svært god, dog langt fra min kjære El Copero som jeg bruker i alt fra morgenfylla til saus. Relativt billig er den også. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Casillero del diablo funker (Chile) funker, men har også smakt div. valpolicella vin som ikke smaker så verst (Italia) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå