Gå til innhold

Windows 7 foreløpig raskere enn Vista

Anbefalte innlegg

Vista er tregt, MS ansatte innrømmer det selv i flere aspekter. Det kan være mer stabilt enn XP, men personlig har jeg så og si aldri ustabilitet i mine XP SP3+.

Når Vista er ustabilt så henger det bare uten å være responsivt i det hele tatt og dette gjør den mye oftere enn jeg har opplevd på XP, og spesielt i bedriftsnettverk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vista er tregt, MS ansatte innrømmer det selv i flere aspekter. Det kan være mer stabilt enn XP, men personlig har jeg så og si aldri ustabilitet i mine XP SP3+.

Når Vista er ustabilt så henger det bare uten å være responsivt i det hele tatt og dette gjør den mye oftere enn jeg har opplevd på XP, og spesielt i bedriftsnettverk.

At microsoft skrøyt så mye over at feks om grafikdriveren krasjet så skulle os'et greie å hente seg inn på nytt igjen ved å restarte denne er jo latterlig, I praksis er dette ren løgn da jeg aldri har opplevd det. Om det er MS sin feil eller Nvidia driveren vet jeg ikke , og selv med forandringer I registeret for å tvinge vista til å gjøre dette så hender det ikke.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...