Theo343 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Vista er tregt, MS ansatte innrømmer det selv i flere aspekter. Det kan være mer stabilt enn XP, men personlig har jeg så og si aldri ustabilitet i mine XP SP3+. Når Vista er ustabilt så henger det bare uten å være responsivt i det hele tatt og dette gjør den mye oftere enn jeg har opplevd på XP, og spesielt i bedriftsnettverk. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Vista er tregt, MS ansatte innrømmer det selv i flere aspekter. Det kan være mer stabilt enn XP, men personlig har jeg så og si aldri ustabilitet i mine XP SP3+. Når Vista er ustabilt så henger det bare uten å være responsivt i det hele tatt og dette gjør den mye oftere enn jeg har opplevd på XP, og spesielt i bedriftsnettverk. At microsoft skrøyt så mye over at feks om grafikdriveren krasjet så skulle os'et greie å hente seg inn på nytt igjen ved å restarte denne er jo latterlig, I praksis er dette ren løgn da jeg aldri har opplevd det. Om det er MS sin feil eller Nvidia driveren vet jeg ikke , og selv med forandringer I registeret for å tvinge vista til å gjøre dette så hender det ikke. Endret 4. januar 2009 av Malvado Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 På laptopen min krasjer intel driveren hver gang jeg lukker skjermen, men den blir recovered hver gang uten problemer, kjører da windows 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå