steinrawr Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 heihei. jeg skal selge min Ibanez sa 120 (med EMG pickups, 81,82(?)) og PEAVEY Bandit 112 gitarforsterker. jeg lurer rett og slett på hva dette er verdt. Har brukt det litt, men det er i god tilstand og blitt tatt vare på og vedlikeholdt. Det eneste som er å pirke på er en urliten ripe under strengene mellom pickupene. EMG koster jo 1000 + montering, og settet kostet ca 5500 helt nytt. (3år siden) takk for hjelp (vet ikke om dette ble i rett forum men) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du kan aldri regne med å få noe som helst over halv pris for en vare som er brukt en stund. Da må det isåfall være et samleobjekt. EMG-82? Aldri hørt om. Sikkert på at det ikke er EMG-85? 81 og 85 er jo veldig vanlig å bruke i kombinasjon. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 ok. ja, 81, 85 var korrekt. har sjekket det ja, halv pris vil vel bli rundt 3000 for hele sulamitten. takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå