HKRoed Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei! Har kjøpt meg en ny router, D-Link DIR-655. Siden jeg erstattet den fra den gamle D-Link DWG-4300, så har både nettet og nettverket blitt tregere. Når jeg skal åpne en nettside, så henger nettleseren (Opera) i noen sek føre siden åpnes. Når jeg vil hente noe fra en nettverksstasjon, så henger Explorer noen sek føre den åpner mappen. Har tittet i routeren, men jeg kan ikke nok der til å vite hva de forskjellige innstillingene betyr. Håper dere kan hjelpe meg med en norsk forklaring på følgende: NetBIOS announcement Learn NetBIOS from WAN NetBIOS Scope NetBIOS node type: Broadcast only (use when no WINS servers configured) Point-to-Point (no broadcast) Mixed-mode (Broadcast then Point-to-Point) Hybrid (Point-to-Point then Broadcast) UDP Endpoint Filtering: Endpoint Independent Address Restricted Port And Address Restricted TCP Endpoint Filtering: Endpoint Independent Address Restricted Port And Address Restricted PPTP IPSec (VPN) RTSP SIP Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) http://static.compusa.com/pdf/D-link-DIR-655-Manual.pdf Her står alt i simpelt engelsk. Forstår du ikke engelsk, så foreslår jeg at du skaffer deg en ordbok:) Lykke til:) Endret 12. desember 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå