mcgroven Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Etterlengtet strategispill trenger litt mer tid. Les mer Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Synd, men heller utsettelse enn et dårlig spill. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 4 uker er ingenting, trodde det dreide seg om flere måneder her, men neida. Helt greit for meg! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 De fleste Total War-spillene har i mine øyne fremstått som uferdige etter lanseringe (og de fleste er det fortsatt), så dette er bare positivt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Et slikt spill som dette med avansert naval warfare med seilskuter er viktig at er nogenlunde ferdig så utsett det gjerne så mye som skal til. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dette er helt greit. Jeg har store forhåpninger til dette spillet så jeg håper det blir så polert og spillbart som mulig. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Skulle nesten ønske spillutgivere sluttet å gi oss datoer, de blir jo aldri fulgt uansett.. 4 uker er ikke så ille da, det skal man vel kunne overleve. Håper jeg bare får spilt en del før russetiden er i gang. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Målestokker er fint, forskyvninger er vanlig. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Gah. Jeg som har gledet meg i lang tid til februar, nå må jeg glede meg til mars i stedet. Nå har jeg hvertfall lenger tid på å få en godt fungerende PC. Forhåpningene mine til spillet blir hvertfall ikke mindre av at det utsettes Avataren min er forøvrig et bevis på at jeg venter spent Jeg synes det er merkerlig - hvis det er utsatt at jeg fortsatt ikke ser noen annonsering fra Creative Assembly eller Sega på det, det gjør flere andre og. Endret 12. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 "A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever." Shigeru Miyamoto Skulle ønske alle spillselskap hadde den policyen... Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bruk den tiden dere trenger for min del. Det viktigste er at spillet blir så det kan bli ved lansering. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 hmm detta var ikke gode nyheter, har gledet meg til dette spillet i ganske lang tid, MEN det er viktigere at spillet blir ferdig og at det er ordentelig gjort enn at det ikke er det Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Selfølgelig litt kjedelig, men er bedre med et bra spill enn å få det litt tidligere . Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Litt skuffa, men gleder meg som ein unge for det Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det er bra fordi spillet blir bedre da, men det er dumt fordi jeg har venta så lenge. Da slipper de å lage så mange patcher med en gang forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Synd, ja, men alt for å få opp kvaliteten. Gleder meg! Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Med tanke på total war serien sin historie håper jeg de utsetter det enda mer slik at det ikke er fult av bugs ved lansering, slik som alle TW spillen etter Shogun var (jeg elsker de for det, men de kunne vært mye bedre). Kanksje delaye det så mye at AIen blir halveis brukbar denne gangen + ha en multiplayer som i det hele tatt er brukbar. Når det er sagt gleder jeg meg sinnsykt til dette spillet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Har du lastet ned patcher eller prøvd noen mods noen gang? Patchene har hjulpet mye på AI og mer både til Rome og Medieval 2. Modder som SS6.1 gjør Medieval 2 tl det geniale spillet det kunne vært. Står ikke noe om utsettelsen på hjemmesiden deres: http://www.sega.co.uk/empire/ Endret 12. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Etter hva jeg ser på forumet så er det ingen offisiell kommentar på dette enda, spekuleres om den amerikanske siden har tolket en europeis dato feil. Personlig så er Total War serien mine yndlingsspill, men jeg studerer for øyeblikket i utlandet og har bare en bærbar med svakt grafikkort her. Får nok ikke spille Empire før jeg kjøper meg en ny rigg neste november når jeg kommer hjem så jeg synes personlig at dette ville vært bra regner med at de har fått patchet en del ting osv ihvertfall til jeg kommer hjem, men kommer til å være hardt å ikke kunne spille det når det blir utgitt. Lenke til kommentar
Xaser Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har du lastet ned patcher eller prøvd noen mods noen gang?Patchene har hjulpet mye på AI og mer både til Rome og Medieval 2. Modder som SS6.1 gjør Medieval 2 tl det geniale spillet det kunne vært. Ja jeg patcher og modder alltid TW spill fordi de da blir utrolig mye bedre. Men det er litt trist at du med et TW spill må vente til 6 månneder etter det er sluppet før det er patchet og moddet nok til at det føles som det er ferdig. Det jeg sa var at de alltid er veldig uferdige når de er sluppet. Og selv om moddene hjelper noe på AI ved å gi den cheats for å gjøre den til en bedre motstander er den fortsatt veldig dum og dette skinner gjennom når du spiller. Moddene hjelper ikke på dårlig realisert multiplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg