Gå til innhold

TCi trekker seg som brukermoderator

Anbefalte innlegg

Du kan alltids p_report.gife de innlegg og tråder du mener strider mot retningslinjene, eller der du vil ha avstemminger og oppfordringer om ro og orden - så vil en moderator se på saken.

Synd å miste TCi, men lykke til med egne prosjekter! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil det komme en ny moderator som tar over etter tci?

Ikke avgjort enda. Vi har TSP, ttt, Snorre, Camrot, Zeph, TST og Alastor som i større eller mindre grad er aktive i spilldelen og sånn sett ganske grei dekning. Men det vil bli gjort en helhetlig gjennomgang av teamet for å se hvor vi evt. trenger å styrke litt senere. :)

Lenke til kommentar
TCi, ja! Stemmer det! Det var deg med Mirrors Edge logoen som avatar! Vel vel...han kan ikke banne meg fordi jeg sier min mening. Personlig synes jeg forumreglene er altfor strenge.

Ta deg en tur på SA forumene du, der blir du bannet om en moderator ser en orddelingsfeil fra deg når han er bakfull. Og der koster en konto sytti kroner.

Kulturen her på forumet er snillistisk, spesielt i de mer generelle delene. Flere moderatorer burde prøve å se forskjell på idioti og ondskap.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
TCi, ja! Stemmer det! Det var deg med Mirrors Edge logoen som avatar! Vel vel...han kan ikke banne meg fordi jeg sier min mening. Personlig synes jeg forumreglene er altfor strenge.

Ta deg en tur på SA forumene du, der blir du bannet om en moderator ser en orddelingsfeil fra deg når han er bakfull. Og der koster en konto sytti kroner.

Kulturen her på forumet er snillistisk, spesielt i de mer generelle delene. Flere moderatorer burde prøve å se forskjell på idioti og ondskap.

SA? Sa.no?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...