Dotten Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei! En av våre mer aktive brukermoderatorer i spilldelen av forumet, TCi, har valgt å trekke seg, for å fokusere mer på egne prosjekter. Han har vært brukermoderator for oss siden 2006 og vi er takknemlig for den jobben han har gjort for et bedre forum og ønskes lykke til videre Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kjenner ikke TCi, men alltid leit når noen gir seg. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Virkelig leit, han har alltid vært aktiv i forumet og har vært flink med modereringen sin. Ønsker deg lykke til med videre prosjekter TCi! Endret 12. desember 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Aiaiai, det var da litt trasig, en av få moderatorer som har holdt tilnærmet orden på spilldelen av forumet. Får håpe at gutta boys som ser ut til å holdt seg unna flytter inn igjen. Lykke til videre TCi. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dette var trist Han var en av de bedre moderatorene jeg viste om Lykke til videre Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Huff og huff. Dette var virkelig triste saker. En av våre beste moderatorer på spill og data delen. Du slutter vel ikke å skrive her av den grunn håper jeg? Lykke til videre da Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Aner ikke hvem han er, men han er moderator så: "Ain't gonna miss him! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Takk for det folkens. Vil nok være innom forumet i perioder, men ikke like mye som før. Får se hvor maktsyk jeg blir etter hvert, om jeg kanskje kan komme tilbake. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Aner ikke hvem han er, men han er moderator så: "Ain't gonna miss him! Kan jo hende han rekker én siste ban før han gir seg... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvem skal nå skrive ting jeg ikke ante om Half Life serien på forumet da? Uansett, lykke til videre Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Forhåpentligvis er han fortsatt å finne her som bruker. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 TCi, ja! Stemmer det! Det var deg med Mirrors Edge logoen som avatar! Vel vel...han kan ikke banne meg fordi jeg sier min mening. Personlig synes jeg forumreglene er altfor strenge. PS: DOTTEN tror det er noe feil i signaturen din eller er det meningen at det skal stå "Float=left osv..."? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du er min favorittmoderater TCi, kommer til å savne deg.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Personlig synes jeg forumreglene er altfor strenge. Bra du klager på moderatorene da :rolleyes: Jeg har forøvrig faktisk sett litt til TCi, og synes han gjorde en god jobb. Du får ha lykke til videre Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Alltid synd når noen gir seg så slenger meg på bølgen og ønsker deg lykke til videre og til du som mener forumreglene er for strenge så burde du kanskje finne noe andre forum som du kan skrive i. Lenke til kommentar
24355trfgdfgdf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kult. Han var ikke noe særlig flink... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Lykke til vidare, TCi! Må sei eg syns det er synd å se deg gå. :/ Føreband deg alltid med spillden av forumet. Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kult. Han var ikke noe særlig flink... HAHA! Da er vi to! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kult. Han var ikke noe særlig flink... HAHA! Da er vi to! To.. douche bags? Synd. Han er/var er god moderator, og hadde virkelig peiling på spill. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 GJ TCi Lykke til med videre Prosjekter.! Slakter vel noen Zombier sammen online igjen snart.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå