sceptisk Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 hei, Jeg holder på med et prosjekt på skolen og lurer på om hva folk synes om at helseminister, Bjarne Håkon Hansen vil gi ut blå resept på heroin? Noen meninger? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Helt håpløst. Hvorfor ikke gi små barn til pedofile også? Er det ulovlig, så er det ulovlig. Endret 12. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
sceptisk Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 hei, Jeg holder på med et prosjekt på skolen og lurer på om hva folk synes om at helseminister, Bjarne Håkon Hansen vil gi ut blå resept på heroin?Noen meninger? haha xD genialt svar Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Helt håløst. Hvorfor ikke gi små barn til pedofile også? Er det ulovlig, så er det ulovlig. Det er ikke nødvendigvis ulovlig som legemiddel... Endret 12. desember 2008 av Goophy Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ikke? Uansett så blir dette helt bakvendt. Vi går feil vei. Skal de få noe så må det være metadon. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=241 Lenke til kommentar
Moal Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Synes det er et godt forslag, da slipper de narkomane å gjøre kriminelle ting for å få tak i pengene til narkotika. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Synes det er et godt forslag, da slipper de narkomane å gjøre kriminelle ting for å få tak i pengene til narkotika. Helt håpløst. Hvorfor ikke gi små barn til pedofile også? Da slipper de jo å gjøre noe ulovlig. Og det er jo vel og bra. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Synes det er et godt forslag, da slipper de narkomane å gjøre kriminelle ting for å få tak i pengene til narkotika. Helt håpløst. Hvorfor ikke gi små barn til pedofile også? Da slipper de jo å gjøre noe ulovlig. Og det er jo vel og bra. Bra sammenliging.... not. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Begge grupper begår lovbrudd ved sin livsstil, og utgjør en trussel mot samfunnet. Endret 12. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Begge grupper begår lovbrudd ved sin livsstil, og utgjør en trussel mot samfunnet. Forskjellen er at små barn faktisk er levende mennesker som har følelser i motsetning til heroin som bare er et stoff uten noen form for følelser eller tanker (så vidt vi vet i hvert fall). Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er jo noen som tror at tjukke mennesker ikke får vondt når de blir slått, så skal aldri si aldri, KnewtFan. Jeg syns bare at det blir helt feil. Istedet for å bekjempe problemet så kaster de bensin på bålet. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Begge grupper begår lovbrudd ved sin livsstil, og utgjør en trussel mot samfunnet. Ikke dersom de får heroinen sin gratis og tar dosen sin i kontrollerte sprøyterom. Det er visse fordeler: Ingen brukte sprøyter liggende igjen i parker. Ingen vil trenge å stjele for å skaffe seg heroin. Langt færre overdoser. De som først begynner med heroin, har svært ofte psykiske problemer som årsak. Disse problemene trenger ikke nødvendigvis forsvinne om den fysiske avhengigheten til heroinen forsvinner. Derfor skal det lite til for at de begynner å ta heroin igjen. Endret 12. desember 2008 av Magnus_L Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er jo noen som tror at tjukke mennesker ikke får vondt når de blir slått, så skal aldri si aldri, KnewtFan. Jeg syns bare at det blir helt feil. Istedet for å bekjempe problemet så kaster de bensin på bålet. Så skal vi slutte å spise planter og dyr? Siden de vet vi lever, vet dog ikke om planter har følelser/tanker. Vi kan vell med det samme slutte å legge gå på stein, bade i/drikke vann og alt annet som har med at vi går på/bruker/innhalerer eller på noen annen måte er borti et stoff. Vi må selfølgelig slutte å puste også, hvordan tror du oksygenen liker å bli dratt langt ned i lungene dine for så å bli omgjort til CO2? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tipper du skjønner at jeg ikke er seriøs når jeg sier at heroin kanskje har følelser. Over til tema: Jeg ser alle de positive sidene du ramser opp, Magnus_L. Men for meg blir det bare helt feil å "støtte" rusmisbruk. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tipper du skjønner at jeg ikke er seriøs når jeg sier at heroin kanskje har følelser. Over til tema: Jeg ser alle de positive sidene du ramser opp, Magnus_L. Men for meg blir det bare helt feil å "støtte" rusmisbruk. Og hvorfor det? Selv om du ser at det rett og logisk å dele ut gratis heroin, så er det likevel bare feil? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Logisk, ja. Rett, nei. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bare jeg som lurer på hvordan staten skal få tak i heroinen? Er jo ikke akkurat lovlig å verken lage eller importere.. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg satt akkurat å tenkte på det samme. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bare jeg som lurer på hvordan staten skal få tak i heroinen? Er jo ikke akkurat lovlig å verken lage eller importere.. De endrer bare litt på lovene . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå