abene Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Google har nå endelig tatt nettleseren Chrome ut av beta. Les mer Lenke til kommentar
shoop! Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dere burde sjekke linkene før dere publiserer de. http://www.chrome.org/ har ikke noe med Google Chrome å gjøre. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hva noe fra Google som ikke er beta? Dette må være det første. Google søk neste! Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Syns den var mer ustabil en beta`en. Bruker Chrome kun på jobb. Håper det kommer Linux-versjon snart... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Googles nettleser, Chrome, ble i går offisielt lansert, dvs den er endelig tatt ut av betatesting.Dette må være det første Google-produktet utenom Google-søk som har blitt tatt ut av beta? Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Burde ikke min Chrome Beta spørre om jeg vil oppgradere? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vi prøvde den nylanserte Chrome-versjonen med Sunspider Javascript-testen, og fikk resultatet 1624 ms, noe som faktisk er imponerende raskt. Nå begynner jeg å bli lei denn artikkelforfatteren; så mange artikler som er rævva gjennomført. 1624 ms på sunspider-testen; javell? Dette sier meg jo ingenting. Her må du legge ved tall for andre nettlesere og spesielt hva betaversjonen fikk på samme hardware. Hvilken hardware har du kjørt denne testen på, forresten? Makan. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Burde ikke min Chrome Beta spørre om jeg vil oppgradere? Tja synes det er helt greit at den oppdateres automatisk. Kjører nå versjon 0.4.154.33 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 rundt 4600ms med IE8b2 Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Min oppdaterte seg ikke automatisk. Det har visst ikke din gjort heller Ikke hadde det vært greit om den gjorde det heller synes nå jeg. Men, via "Om Chrome" fikk jeg oppdatert den. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Korleis er denne iforhold til Firefox når det kjem til minnebruk? Også bruker å ha mange faner oppe samtidig, blir det mykje kluss når Chrome lager ein seperat prosess per fane? Endret 12. desember 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Min oppdaterte seg ikke automatisk. Det har visst ikke din gjort heller Ikke hadde det vært greit om den gjorde det heller synes nå jeg. Men, via "Om Chrome" fikk jeg oppdatert den. GoogleUpdate service må kjøre og ha tilgang til internett. Hvorfor vil du ikke at den skal oppdateres automatisk? Fordi du pleier å kjøre omfattende tester for hver gang du oppdaterer nettleseren din? Bruker auto-update og så får man løse eventuelle problemer som kan oppstå når det skjer. Totalt sett sparer man tid på det. Edhunter: Chrome bruker mer ram enn firefox etter min erfaring. Men har overskudd av ram så det tar jeg ikke så tungt. Opplever det som en raskere og mer stabil browser enn firefox uansett. Det er en ting jeg skulle ønske chrome kunne gjort bedre. Det er å sørge for at flash kjører uavhengig av fanene. Kræsjer flash i en av fanene så må man restarte hele browseren. Slik burde det ikke være. Endret 12. desember 2008 av arnizzz Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Virker som kunstig versionsbumping for å komme i buksa på hw produsenter og få preinstallert sin nettleser som default på nye pcer. Endret 12. desember 2008 av mandela Lenke til kommentar
tomaslo Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jeg kjørte SunSpider-testen som det linkes til i artikkelen og min versjon (0.4.154.29) av Chrome kjører den på 734 ms. Hvorfor bruker jeg nesten halvparten av tida til hardware.no? Oppdaterte Chrome og kjørte testen en gang til. Endte ta opp med 726 ms. "SunSpider JavaScript Benchmark Results" med Chrome Endret 12. desember 2008 av tomaslo Lenke til kommentar
Belazor Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Firefox 3.1 Beta 2 fikk 1051.2 ms. SunSpider Testresultater Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Folkens. Totalt uinteressant hva dere får på sunspider. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hvorfor bruker jeg nesten halvparten av tida til hardware.no [på SunSpider-testen]?Fordi JS er HW-avhengig. For at testdataen skal være sammenlignbar må du kjøre testene av forskjellige browsere på én maskin. Dessverre opplyser ikke artikkelen om dette, og folk misforstår. Endret 12. desember 2008 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Wow, en tjeneste fra google som ikke er i beta i noen år før det blir lansert Lenke til kommentar
tomaslo Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvorfor bruker jeg nesten halvparten av tida til hardware.no [på SunSpider-testen]?Fordi JS er HW-avhengig. For at testdataen skal være sammenlignbar må du kjøre testene av forskjellige browsere på én maskin. Dessverre opplyser ikke artikkelen om dette, og folk misforstår. Takktakk. Da har jeg fått en forklaring på deg jeg lurte på. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvorfor vil du ikke at den skal oppdateres automatisk? Fordi du pleier å kjøre omfattende tester for hver gang du oppdaterer nettleseren din? Bruker auto-update og så får man løse eventuelle problemer som kan oppstå når det skjer. Totalt sett sparer man tid på det.. Don't fix it if it aint broken. Og ja, jeg er imot at programmer jeg har selv skal laste ned ting til min maskin og installere det, uten å si ifra til meg, men det gjør altså ikke GC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå