hainz Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er det virkelig så mange som bruker AAC? Ser ikke akkurat på det som noe minus, støtter jo alt annet. Kul spiller, kjipt med bare 8gig da. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Hva skjer med ulovlig nedlastede mp3 filer? Greit å ihvertfall forandre navnene på mappene slik at det "ser ut" som de er lovlige Hehe, tenkte på det samme, men er egentlig bare kult at HW & Amobil flagger pirat-flagget, siden det er stor mangel på brukbare lovlige alternativer uten DRM.. Legger merke til at det alltid er hiphop-låter på mp3-spillerene i testene, og føler vel at jeg må opplyse at det der en dårlig rip av Nas' nye album, grouprip'en er bedre. Forøvring en meget lekker spiller, selv om jeg ikke kan se ett eneste album-cover på bildene.. det er jo et must. Virker også ganske dyr når man tenker på antall GB, men vil man betale ekstra for design, så er det vel greit nok. Navnet på mappa sier ikke nødvendigvis noe om at filene er piratkopier eller ei.... Mange syns det er like behagelig å laste ned album man fysisk eier i stedet for å styre med å rippe. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nja, synes den var litt stiv i pris for det man får. Hadde heller kjøpt en til Cowon spiller... Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Nja, synes den var litt stiv i pris for det man får. Hadde heller kjøpt en til Cowon spiller... Kjøp Cowon S9 !!!! Hvis du har mer hjerne enn iTouch eiere. Beklageligvis må jeg si at jeg mener Cowon S9 så vidt jeg vet fra specs banker den her på omtrent alt. Designmessig og, men det er en smaksak. Endret 15. desember 2008 av PowerTorsk Lenke til kommentar
B25S Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det her er jo ren kopi av Apple Wireless Keyboard. Er jo nesten akkurat likt design sett bort ifra størrelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg