hitokiri Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det koster å være kar. Men makan til kar du blir. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Iriver har valgt en proprietær tilkobling i stedet for vanlig Mini- eller Micro-USB.Litt vanskelig å se på bildet ditt, men det ser da ut som en fem-pins Micro-B USB? Har lest at denne skal ha microUSB så kjipt om du kan avkrefte det. Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) At det går ann! Nå er jeg usikker på om det er Amobil eller Iriver som rammes av kritikk Litt vanskelig å se på bildet ditt, men det ser da ut som en fem-pins Micro-B USB?Har lest at denne skal ha microUSB så kjipt om du kan avkrefte det. Det er nok ikke noe Micro-USB. Den kontakten er kanskje dobbelt så bred. Endret 12. desember 2008 av hitokiri Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Iriver ha vel nesten alltid hatt sine egne usb-løsninger. Men de skal ha for design og god lydkvalitet. Er strålende fornøyd med min E10 som har fungert utmerket, men litt skeptisk til denne pga touchscreenløsningen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nå er jeg usikker på om det er Amobil eller Iriver som rammes av kritikk Hehe. Er nok Iriver! Lansere en mp3-spiller mediespiller med en så dårlig artistnavigering. Helt utrolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg