janmst30 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei Bestilte for 2 uker siden en HP Pavilion A6655sc hos de. Fikk den levert forrige fredag og koblet den opp dagen etter. Maskinen fungerte i 2 timer, men nå får jeg bare opp disk boot failure. Var i kontakt med HP og de tror harddisken er konket. Åpnet også kabinettet (etter "godkjenning" av dem) og løsnet på ledninger og satte på plass, men dette hjalp ikke. Har siden tirsdag prøvd å komme i kontakt med de, men har fått beskjed hver dag om at "vi har idag stengt pga intern opplæring, vær vennlig å ringe tilbake i morgen".. Dette sier de fortsatt idag. Har søkt på ordrenummeret på siten deres for å få tildelt returnummer, men siten finner ikke ordren min.. Har også sendt mailer for flere dager siden som jeg ikke har fått svar på. Andre med lignende erfaringer? Kjenner det begynner å koke. Jan Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det er desverre en kjip årstid å ta kontakt med butikkene på. Har ingenting å utsette på PCutstyr.no, så tror nok kanskje du må smøre deg med litt tålmodighet, til tross frustrasjonen. Lenke til kommentar
PCutstyr.no Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei! Vi bytter system for øyeblikket og dette har skapt noen utfordringer. Vi beklager noe ekstra ventetid i denne sammenhengen. Vi håper å være à jour på mandag. Til opplysning har kunden med HP problemer blitt kontaktet tidligere i dag. Ellers er alle velkommen til våre nye sider, www.pcutstyr.no. // pcutstyr.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå