Markelure Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) lurer på hvordan system recovery fungerer, der du trykker f11 eller noe sånn i oppstart. kan jeg stille den tilbake slik at den blir slik den var da jeg fikk pcen? det hadde vært greit viss det er slik pga pcen har mye dritt innpå og den er ganske treg. Endret 12. desember 2008 av Markelure Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har du en partisjon som heter Recovery inne på Min Datamaskin? Evt, har du slettet denne, eller lagt inn filer der. Om den er urørt så skal det fint gå an å sette opp maskinen på nytt ved å bruke F11. Anbefaler dog å sjekke på produsentes hjemmeside hva F11 gjør. Noen produsenter legger ved en recovery disk som er nødvendig for å fullføre recovery mens andre henter alle nødvendige filer fra recovery partisjonen. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) jepp har en partisjon som heter hp-recovery. jeg skulle egentli brenne ut plater tidligere, men det programet til å brenne ut recovery dvd fant ikke dvd brenneren i pc en min. det stod jeg måtte kontakte dem osv men det ble aldri noe av det. er det for sent å lage recovery dvd nå? Endret 12. desember 2008 av Markelure Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 tror jeg bare tar å kontakter hp support og bestiller er recovery dvd/cd. får de nåkk gratis pga recoverymanger ikke klarer å finne dvd brenneren min slik jeg kan brenne noen egne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå