Pop Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har en svigerfar som elsker Ace Combat 6. Dvs demoen. Til jul tenkte min samboer og jeg å kjøpe fullversjonen. Så ser jeg at ingen nettbutikker har det på lager lenger, kanskje ikke så rart da det kom høsten 2007. Prøvde å bestille fra amazon uk, da noen underleverandører hadde det, men de sender ikke utenfor UK. Så finnes det noen gode alternativ? Evt en nettbutikk jeg ikke vet om? (Har prøvd cdon, amazon, play, prisguiden, googlesøk, yahoo-søk + et par til jeg ikke husker i farten). Det er ikke så lenge igjen til jul nå... På forhånd takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 http://shop.ebay.co.uk/items/_W0QQ_nkwZace...fromZR40QQ_mdoZ Ligger på "buy it now" til rundt 270kr I verste fall så kan jeg ofre mitt ace combat 6, har for lengst spilt det rundt Lenke til kommentar
Pop Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Det burde jeg nevnt ja, min samboer ville ikke gi brukt spill i julegave. Derfor nevnte jeg ikke ebay. Men takk for tips. (Hvor mye skulle du hatt for ditt forresten?) Ingen andre spill som kan være like bra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vel, en av de som ligger på førstesiden på linken er: XBOX 360 Ace Combat 6 Fires of Liberation (PAL) *NEW/SEALED* UK Seller Så det er splitter nytt og PAL, vil ikke være en dum løsning det. Personlig så har jeg bare gode erfaringer med å kjøpe nye spill på Ebay. Brukeren er power seller http://cgi.ebay.co.uk/XBOX-360-Ace-Combat-...A1%7C240%3A1318 Det er ikke akkurat mange gode flyspill Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det burde jeg nevnt ja, min samboer ville ikke gi brukt spill i julegave. Derfor nevnte jeg ikke ebay. Men takk for tips. (Hvor mye skulle du hatt for ditt forresten?) Ingen andre spill som kan være like bra? Det finnes butikker som legger ut ubrukte spill på Ebay. Selv har jeg kjøpt uåpnet plastinnpakket spill fra Hong Kong via Ebay Men det blir kanskje litt snaut med tid med å få det levert før den 24. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Har en svigerfar som elsker Ace Combat 6. Dvs demoen. Til jul tenkte min samboer og jeg å kjøpe fullversjonen. Så ser jeg at ingen nettbutikker har det på lager lenger, kanskje ikke så rart da det kom høsten 2007. Prøvde å bestille fra amazon uk, da noen underleverandører hadde det, men de sender ikke utenfor UK. Så finnes det noen gode alternativ? Evt en nettbutikk jeg ikke vet om? (Har prøvd cdon, amazon, play, prisguiden, googlesøk, yahoo-søk + et par til jeg ikke husker i farten). Det er ikke så lenge igjen til jul nå... På forhånd takk for all hjelp. Du kan få kjøpe mitt. Det er nesten ubrukt. Bor i Asker. Hvis du kan hente kan du få det for 200,-. Endret 12. desember 2008 av Junkers Lenke til kommentar
Pop Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Da var det bestilt fra ebay, via linken postet i tråden her. Håper det rekker frem før jul, regner med det siden jeg pleier få pakker fra england på ganske få dager. Tusen takk for hjelp! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg så spillet på Elkjøp her om dagen for ca 250kr! Da i Ålesund/Moa- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg så det på play.com her en dag til 10£. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå