Skogslik Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Hallo. Sitter på jobb her og er veldig lite og gjøre. noen tips til spill eg kan spille? helst som man spiller direkte fra nettet og der det er mye og gjøre, altså at det er litt langt. hmm.. så grei jobb.. hva jobber du med? jobber som lærling i en kommune på it avdelingen har vert her et havlt år nå, og opplæringsboken er ikkje klar enda. Takk for tips alle Endret 29. januar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 SuperStacker Man blir hekta Se om du klarer alle banene! Hvor lang tid brukte du? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Worlds hardest game Der sitter du i evigheter og blir avhengig. Endret 30. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Hallo. Sitter på jobb her og er veldig lite og gjøre. noen tips til spill eg kan spille? helst som man spiller direkte fra nettet og der det er mye og gjøre, altså at det er litt langt. hmm.. så grei jobb.. hva jobber du med? jobber som lærling i en kommune på it avdelingen Godt å vite at våre skattepenger går til noe fornuftig... Men nå er jeg jo på jobb og skriver på et gamingsforum så det er ingenting jeg skulle ha sagt. Endret 30. januar 2009 av Khogn Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hallo. Sitter på jobb her og er veldig lite og gjøre. noen tips til spill eg kan spille? helst som man spiller direkte fra nettet og der det er mye og gjøre, altså at det er litt langt. hmm.. så grei jobb.. hva jobber du med? jobber som lærling i en kommune på it avdelingen Godt å vite at våre skattepenger går til noe fornuftig... Men nå er jeg jo på jobb og skriver på et gamingsforum så det er ingenting jeg skulle ha sagt. Som it lærling på skole kan jeg godt forstå han har lyst på noe å spille de dagene ting går veldig treigt og det er lite å gjøre. Lenke til kommentar
haldjame Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 http://www.myminiweather.com/ Lenke til kommentar
rogerkri Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hei, har kommet over et nettbasert managerspill hvor man har styring over en friidrettsklubb og utviklingen av dens talenter, stadion, konkurranser osv. Dette har nettopp kommet med en norsk liga så nå får vi nordmenn også bli med! Sjekk ut Maxithlon Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html Robot Unicorn Attack, et overaskende bra spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå