Skogslik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hallo. Sitter på jobb her og er veldig lite og gjøre. noen tips til spill eg kan spille? helst som man spiller direkte fra nettet og der det er mye og gjøre, altså at det er litt langt. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Tekst basert eller flash? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Helst flash Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) ja, vet om alle de sidene der. tenker på et spill som man kan spille over lengre tid. Endret 12. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du kan jo gå igjennom Run det er et spill jeg fant på 123spill.no 50 baner de saver seg på dataen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 www.travian.com ble jeg veldig hekta på. Det er et ganske vanedannende spill og tar måneder å bli ferdig. Går litt tregt i starten men etterhvert får du masse å gjøre. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Instantaction.com er jo ganske bra Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Eller så kan du bare gå til http://www.renaissancekingdoms.com slik at du slipper å gi poeng til folk du ikke har lyst. Din snik. Endret 12. desember 2008 av Camrot Fjernet sitering av slettet innlegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Man holder seg unna å poste referanse-linker og lignende. Dere kan også skrive noen setninger om spillene der anbefaler, slik at tråden fremstår noe mer meningsfull enn en ren listetråd. Endret 12. desember 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) www.runescape.com er et massivt java-basert "3D" online spill som tar år å fullføre. Spillet går ut på at du lager deg en karakter og du har 25skills du kan trene, du spiller online sammen med andre spillere. Hvis du prøver spillet og blir hektet, så mister du garantert jobben hvis du spiller det i jobb tiden. edit: har også darkthrone som er litt artigt, det er et text basert spill. www.darkthrone.com Endret 12. desember 2008 av Kenneth199 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 SuperStacker Man blir hekta Se om du klarer alle banene! Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Kongregate Nettside med flashspill. Du kan lage en account om du vil, men det er ikke nødvendig. Om du lager en account får du et achievement system med medaljer osv. Kjempefint tidsfordriv! :!: Edit: Og ja, det er gratis å lage account. Endret 13. desember 2008 av Wartom Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hallo. Sitter på jobb her og er veldig lite og gjøre. noen tips til spill eg kan spille? helst som man spiller direkte fra nettet og der det er mye og gjøre, altså at det er litt langt. hmm.. så grei jobb.. hva jobber du med? Lenke til kommentar
daydonmaip Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 SuperStacker Man blir hekta Se om du klarer alle banene! Dæsken å leit:P jeg kom til nr.8 satt og svetta i en halv time :!: Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 SuperStacker var faktisk artig. Brukte litt for lang tid på sistebanen før jeg tok en alternativ løsning, og da gikk det kjapt. Bra spill. Lenke til kommentar
El Grebr Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 SuperStacker Man blir hekta Se om du klarer alle banene! var gøy første gang:) men ferdig på 10 min og 43 sek og gidder nok ikke prøve flere ganger^^ jeg syntes norwegianmafia er gøy, men passer nok ikke helt til "jobbspill" Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Er 2 spill det handler om her! Norwegian Mafia og Travian Travian kan virke litt tregt i starten, men det blir bare mer&mer morro og underholdene. Også har det nesten akkurat starta en ny runde på server4, så du blir ikke totalt n00b om du registrerer deg der nå NorwegianMafia er som du sier, kanskje ikke noe jobb spill nei, men ny runde der 6 februar! Det blir morro! Personling kombinerer jeg de 2 spilla med litt IRL også! (tro det eller ei) Endret 29. januar 2009 av j0k3r Fjernet referer-link Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Eller du kan gå til http://www.travian.no/ istedet for å klikke på referral-linker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå