amorine2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har ei som trenger ny mobil. Til nå har hun igrunnen brukt avlagte mobiler fra oss, og har vært borti både Nokia, SE og Samsung, samt både klapp og klassisk. Hun likte nok best klapptelefon, men dette er ikke noe krav. Hun bruker den jo ikke mye, så den behøver ikke å ha en masse finesser. Bruken er stort sett litt sms, korte samtaler, litt musikk og foto. Er det noen av dere her på forumet som har noen gode tips til meg? Håper det :o) Takk! Lenke til kommentar
LissiN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 JEg vil så absolutt anbefale seg å se på sony ericsson W302 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nokia 5310. Telenor har bra tilbud på den med djuice control. Evt SE F305? Lenke til kommentar
ELR Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nokia 6300. Ikke er den dyr, den er genial til vanlig bruk som SMS og ringing, og den er solid da den er laget i metall. 2MP kamera er ikke allveren, men det duger til småting. Lenke til kommentar
TigerJack Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 SE k810i. Fås kjøpt på telehuset.no til kr. 898,- inkl. telenor kontant. Låst til telenor, riktignok, men hvis man har telenor fra før.... Får den får 799,- hvis man viderefører et eksisterende kontantabonnement. Er jo faktisk en strålende telefon og passer godt til en 10-åring etter min mening. Lenke til kommentar
ingare Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Anbefaler absolutt Neonode N2. Da får man en kjempekul telefon som virkelig skiller seg ut. Liten og nett og kjempebra touchsystem! Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Neonode N2 til 10 åring? Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 En enkel mobil som kun kan brukes til ringing og sms, men som samtidig er solid. Ikke med kamera, det kan misbrukes Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Solid var ikke så dumt. En Samsung B2700 kan hun kaste litt rundt på uten at den tar skade av det Evt liker jeg alltid å anbefale Nokia 5310. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå