pululf Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kommer den bare til PS3? Beklager dette er for tiden en eksklusiv tittel til PS3. Takk og lov, eksklusivitet gir ofte bedre spill i mine øyne. Og til PC? Nei... PC er en døende art. DMR og Piratkopiering har skylden. Vil du spille spill av denne typen må du nok over på konsoll gitt. PC er ikke en døende art. Hva mener du med at "vil du spille spill av denne typen må du over på konsoll"? At gode spill kun finnes på konsoll? Jæ*la fanboy. Lenke til kommentar
BurtonGuy Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Når kommer dette ut? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Når kommer dette ut? Som det står i vår prisguide er det forventet i slutten av 2009. Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nå ble jeg grenseløst skuffa over at Heavy rain er ps3 eksklusivt, noe jeg ikke fikk med meg før nå Jeg likte fahrenheit veldig godt, men alt i alt er det snakk om et ganske kort spill. Kjøpe ps3 kun pga det blir litt bortkastet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg