Gå til innhold

Jobb i seks måneder etter dimming

rolax

Anbefalte innlegg

Jeg har vært å sett på NAV i en periode nå med tanke på at jeg skal dimme om 7 dager. Jeg har fått meg leilighet, men ikke jobb. Jobben jeg trenger er en som kan betale alle utgifter, og da er ikke en 20% stilling på Remaen godt nok. Er det andre som har vært i samme situasjon som meg, og fått 100% stilling? 20 år, null utdannelse. Hvor har dere fått jobb i så fall? Arbeidsoppgaver?

Jeg kan alltids leve på dagpenger, men det ser ikke bra ut på CVen. Og at det blir litt stusselig i lengden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Registrer CV-en din på finn.no, hos nav og hos alle aktuelle bemannings- og vikarbyråer. I og med at du kun skal jobbe i seks måneder, kan jo et langvarig vikariat holde.

Vær aktiv når du søker etter jobber, gå gjerne rundt med CV og åpen søknad, ring opp og sjekk hvordan ting står til for din del der du har søkt jobb og bruk nettverket ditt aktivt. Åpne søknader til steder du kunne tenke deg å jobbe er også en mulighet.

Sørg for at både CV og søknad er strøkne før du sender/gir de fra deg, det bedrer mulighetene dine betraktlig. Spill også på alt somkan være relevant for jobben du søker på. Det er ikke kun formell kompetanse som teller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...