eschilvold Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Samsung er ikke blant de merkene som foto-entusiaster sikler mest etter, men med NV-serien viser de nye takter. Les mer Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvorfor er dette testet nå? Jeg kjøpte det for fire måneder siden Så testen er litt i tregeste laget. For øvrig en fin test, og må si meg helt enig med det som ble sagt. Når jeg tok de første hundre bildene var jeg mektig imponert over betjeningen, størrelsen på kameraet, responsen og hele pakka, kameraet føltes rett og slett "riktig". Når jeg overførte bildene, så var jeg ikke lengre fullt så overbevist. Men jeg har allerede et speilrefleks (begynner å dra på årene, men dog...) som tar mer enn gode nok bilder om jeg skulle ha bruk for det, dette er og blir et festbildekamera for å legge ut bilder på facebook og lage fotoalbum å vise til venner, og til den bruken passer det faktisk helt perfekt! Så lenge du liker menyene, vel å merke. Jeg ble i alle fall frelst. Hvorfor er dette testet nå? Jeg kjøpte det for fire måneder siden Så testen er litt i tregeste laget. For øvrig en fin test, og må si meg helt enig med det som ble sagt. Når jeg tok de første hundre bildene var jeg mektig imponert over betjeningen, størrelsen på kameraet, responsen og hele pakka, kameraet føltes rett og slett "riktig". Når jeg overførte bildene, så var jeg ikke lengre fullt så overbevist. Men jeg har allerede et speilrefleks (begynner å dra på årene, men dog...) som tar mer enn gode nok bilder om jeg skulle ha bruk for det, dette er og blir et festbildekamera for å legge ut bilder på facebook og lage fotoalbum å vise til venner, og til den bruken passer det faktisk helt perfekt! Så lenge du liker menyene, vel å merke. Jeg ble i alle fall frelst. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg vet ikke jeg.. Jeg har hatt en NV8 og en NV30, som jeg har vært veldig fornøyd med! Spesielt bildekvaliteten og byggkvaliteten på kamerahuset.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg