Icaengelen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Må prøve oss frem innpå her Noen som har noen artige tråder å foreslå? xD Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Alt under OT (off topic) er morsomt. Spesielt på lekeplassen^-^ Lenke til kommentar
Icaengelen Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Alt under OT (off topic) er morsomt. Spesielt på lekeplassen^-^ Hehe xD Det må jeg sjekke ut! ^^ Lenke til kommentar
Klorepinne Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg får vel prøve å delta litt her jeg da, så vi kommer i gang med hva enn vi skal diskutere! Hva med å diskutere hvor sinnsykt lei jeg er av eksamen? Eksamen er unødvendig sikkert I alle fall når man er i feriemodus! DET kan vi diskutere Lenke til kommentar
Icaengelen Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg får vel prøve å delta litt her jeg da, så vi kommer i gang med hva enn vi skal diskutere! Hva med å diskutere hvor sinnsykt lei jeg er av eksamen? Eksamen er unødvendig sikkert I alle fall når man er i feriemodus! DET kan vi diskutere Jeg slipper jo å tenke på eksamner og slikt i år jeg ^^ Men det er utrolig kjedelig at du må ha det da.. siden da får du ikke like mye tid til meg :O Men til fredag blir det juleshopping ikke sant? xD Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Testpost-kategorien skal ikke brukes til småprat og chatting. Til slikt kan man bruke forumkaféen, PM/meldinger, MSN, e.l. Tråden stenges og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg