Icaengelen Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vi liker å snakke om alt og ingenting! ^^ Så i stedet for å terrorisere andre med maange varsler på facern (pga alle bildekommentarene - som aldri har noe med bildene å gjøre) så kan vi snakke sammen her! xD Akkurat når det passer oss! ^^ For en skjønn verden vi lever i! Er du ikke enig? ;D Lenke til kommentar
Klorepinne Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Aww! Så søt den ble <3 Du er flink du Angelica! Visste du at akkurat nå, sånn i dette øyeblikk, så fryser jeg på armen (ja, BARE den ene armen), også er jeg trøtt. Også laster jeg ned The O.C! Sesong 3 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Så søtt, men noen kom deg nok i forkjøpet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073 Lenke til kommentar
Icaengelen Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Jaa, den ble kjempe fiin! <3 Oi, oxo bare den ene armen liksom? o.O Det er mystifistisk! ;O Skjer med det liksom? :O Lenke til kommentar
Klorepinne Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ja, det er litt rart, siden begge to er utsatt for lik mengde med kulde 0.o MEN jeg prøver å ikke tenke på det, så går det over sikkert! Hva skjedde egentlig med at du skulle prøve å sove om natta? Siden jeg tror vi snakka noe om det D: Så søtt, men noen kom deg nok i forkjøpet:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073 Gjør ingenting som helst det Lenke til kommentar
Icaengelen Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg skal prøve det en gang sa jeg! :O Men bare ikke akkurat denne uka her! xD Men skal prøve det engang! o.O Jaa, det er litt rart det med armen altså? :O Skulle nesten tro det var et tegn på noe? Kanskje noen stryker deg på armen ;D hihihi xD Nå måå vi møtes snart! :O Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Denne tråden var frustrerende. Men for all del.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dette er ikke kvalitetsspam og det er såpass ensartet at det såvidt hadde passet i DNFK. Hvor ble det av kategorien "søppel"? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dette er ikke kvalitetsspam og det er såpass ensartet at det såvidt hadde passet i DNFK. Hvor ble det av kategorien "søppel"? Du sitter i den... Lenke til kommentar
Icaengelen Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Makan, til negativitet :O Ikke noe som helst frustrerende her vel, vi snakker jo bare ^^ Skal liksom være koselig det, skjønner dere! ;D Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Trådstarter(e), hørt om MSN eller lignende? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Nå popper jo denne opp i siste 24 timer, kanke dere bare bruke msn da? edit, og i mine innlegg Endret 12. desember 2008 av Sir Tojo Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvordan ville forumet sett ut om alle som har en eller flere venner skulle hatt sin egen tråd? Jeg foreslår at dere tar den interne praten på MSN da slik intern prat ikke hører hjemme hverken i en egen tråd, i DNFK eller noen annen plass på forumet forøvrig. Lenke til kommentar
Icaengelen Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Haha, joda.. Men er jo enda kosligere å snakke sammen med alle vennene sine samtidig på ett sted ^^ Så kan man svare akkurat når man kan! Hvordan ville forumet sett ut om alle som har en eller flere venner skulle hatt sin egen tråd? Jeg foreslår at dere tar den interne praten på MSN da slik intern prat ikke hører hjemme hverken i en egen tråd, i DNFK eller noen annen plass på forumet forøvrig. Den er jo åpen for flere enn bare oss to da! Hvorfor så negativ? :O Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Haha, joda.. Men er jo enda kosligere å snakke sammen med alle vennene sine samtidig på ett sted ^^Så kan man svare akkurat når man kan! NØYAKTIG som man kan på MSN Endret 12. desember 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Icaengelen Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Haha, joda.. Men er jo enda kosligere å snakke sammen med alle vennene sine samtidig på ett sted ^^Så kan man svare akkurat når man kan! NØYAKTIG som man kan på MSN Der er ikke alle pålogga likt vettu Trudde ikke folk skulle reagere på denne måten da? :/ Bare for et uskyldig emne liksom? :o Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvis dere vil prate om alt og ingenting finnes det tråder for det. Hvis dere vil prate om seriøse emner finnes det også tråder om det, eller dere kan opprette en seriøs tråd. Hvis dere vil prate privat er ikke et offentlig forum det beste stedet, bruk heller msn Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Beklager om jeg har en noe negativ fremtoning, men forumet er ikke en sosial sladreplass hvor man kan leke intern syklubb. En tråd skal ha en viss allmenn nytteverdi for andre enn de involverte, og uhøytidelig prat har allerede en egnet tråd kalt Den Nye Forumkafeen. Denne tråden derimot heller mot det som rettningslinjenes #10 forteller om, nemlig spam. Forøvrig er dere hjertelig velkommen i Den Nye Forumkafeen, der vil dere taes i mot med åpne armer. Endret 12. desember 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Icaengelen Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Stress! Anyway; åssen sletter man tråder og slikt a? :O Ble registrert her i dag, så kan ikke så my enda :/ Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Moderatorer kan stenge tråder, jeg har sagt ifra så det skjer nok snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg