Gå til innhold

Angelica & Marianne sin verden - med noen søte venner da såklart! <3

Icaengelen

Anbefalte innlegg

Vi liker å snakke om alt og ingenting! ^^

Så i stedet for å terrorisere andre med maange varsler på facern (pga alle bildekommentarene - som aldri har noe med bildene å gjøre) så kan vi snakke sammen her! xD

Akkurat når det passer oss! ^^ For en skjønn verden vi lever i! Er du ikke enig? ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal prøve det en gang sa jeg! :O

Men bare ikke akkurat denne uka her! xD Men skal prøve det engang! o.O

Jaa, det er litt rart det med armen altså? :O Skulle nesten tro det var et tegn på noe?

Kanskje noen stryker deg på armen ;D hihihi xD

Nå måå vi møtes snart! :O

Lenke til kommentar

Haha, joda.. Men er jo enda kosligere å snakke sammen med alle vennene sine samtidig på ett sted ^^

Så kan man svare akkurat når man kan! :)

Hvordan ville forumet sett ut om alle som har en eller flere venner skulle hatt sin egen tråd? Jeg foreslår at dere tar den interne praten på MSN da slik intern prat ikke hører hjemme hverken i en egen tråd, i DNFK eller noen annen plass på forumet forøvrig.

Den er jo åpen for flere enn bare oss to da! Hvorfor så negativ? :O

Lenke til kommentar
Haha, joda.. Men er jo enda kosligere å snakke sammen med alle vennene sine samtidig på ett sted ^^

Så kan man svare akkurat når man kan! :)

NØYAKTIG som man kan på MSN ;)

Der er ikke alle pålogga likt vettu ;) Trudde ikke folk skulle reagere på denne måten da? :/

Bare for et uskyldig emne liksom? :o

Lenke til kommentar

Beklager om jeg har en noe negativ fremtoning, men forumet er ikke en sosial sladreplass hvor man kan leke intern syklubb. En tråd skal ha en viss allmenn nytteverdi for andre enn de involverte, og uhøytidelig prat har allerede en egnet tråd kalt Den Nye Forumkafeen. Denne tråden derimot heller mot det som rettningslinjenes #10 forteller om, nemlig spam.

Forøvrig er dere hjertelig velkommen i Den Nye Forumkafeen, der vil dere taes i mot med åpne armer.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...