Gå til innhold

DIVX/VOB - andre alternativ?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en del DVD plater her som jeg vurderer å kopiere over på PCen. Noen som kan si meg hvilket program som er det beste for den slags?

Jeg er i utgangspunktet ute etter det programmet som komprimerer filmen i best mulig kvalitet så det blir minst mulig kvalitetstap på filmene.

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kong.

tester dette...

i mellomtiden nå har jeg funnet DVD Decrypter og VideoLan-player til å spille av disse .vob-filene som jeg får ut.

jeg er ikke helt fornøyd med billedkvaliteten i disse filene, får en del digitale forstyrrelser som kanskje kan ha noe med hardware instillingene å gjøre?

minner litt om en gang jeg prøvde å rippe en cd på en laptop maskin, og fikk en del "digital støy"

Lenke til kommentar

hmm

det funka ikke. jeg får feilmelding på størrelsen når jeg prøver å lage den endelige .avi-filen.

vet du/noen andre hva som er årsaken til dette?

evt. anbefale annen rippe og komprimeringsløsning...?

mag (som egentlig bare er ute etter å kopiere en del DVD-filmer til PCen for å se de senere, ingen planer om å fordele dette fritt utover Internett)

Lenke til kommentar

Nah, jeg lasta ned den også...

Jeg får feilmelding når jeg har gjort stortsett alt;

Rippa, Strippa, DVD-greiene og lagt til subtitles.

Lagra som .d2v et-la-ant sånt, men får feilmelding på at filstørrelsen eller antall frames eller noe sånt er feil.

Har du opplevd det samme selv???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...