Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vorfor liker noen jenter å bli slikket i analen?

Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter

Hei. Pågrunn av jeg ikke ønsker at denne tråden skal knyttes opp mot min bruker, blir dette en gjestepost.

Jeg vill innledningsvis si at va jenter vill gjør i senga varierer veldig. Noen vill bare ha sex og ikke noe annet. Mens noen vill gjøre det groveste ting.

Det jeg lure på er vorfor noen jenter liker å bli slikket i analen? Hva vill det oppnå med det og hva er så godt med det?

Jeg forstår at de fleste vill bli slikket fremme i fitta, men hva med analen?

Når noen leser dette, tenker det kansje: ekkelt, men noen jenter liker å bli tilfredstilt på denne måten? Om partneren ønsker å gjør dette er en annen sakt.

Det var det jeg lurte på, start diskusjon :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke serli mye og diskutere, folk er forskjellige... og til de grader så forskjellige at det rett og slett blir ekkelt. 2 girils and 1 cup seie bare eg...

Slikka der den skitnaste poppen komme ut, naj vettu ka :p

Endret av b00n
Lenke til kommentar

Hvorfor noen liker Anilingus, eller rimming på godt svensk finnes det vel ikke noe ensartet svar på. Wikipedia sier følgende:

Pleasure for the receiver comes from the sensitive nerve endings surrounding the anal opening, which are not typically stimulated by the tongue and lips.

Pleasure for the giver can come from various sources. Anilingus can satisfy both anal and oral fixations in the giver. Pheromones produced in and around the anus and genitals also may add to the pleasures the giver receives .

For utenom dette vil psyken i mange tilfeller ha en finger med i spillet (ikke bokstavelig talt) enten det går på fetisjisme, parafilier eller svakere relaterte fenomener.

Lenke til kommentar
ikke serli mye og diskutere, folk er forskjellige... og til de grader så forskjellige at det rett og slett blir ekkelt. 2 girils and 1 cup seie bare eg...

Slikka der den skitnaste poppen komme ut, naj vettu ka :p

Nåja, gutter er ikke akkurat så mye bedre ^^ 1 man 1 jar sier jeg bare ;)

__

For å svare on topic, så liker jeg det fordi det er et følsomt område. Og vi blir jo ikke akkurat slikket i analen, det er mer rundt åpningen. Grenser for hvor langt inn man får en tunge :p Jeg har gjort dette selv og, og så lenge man er renslig så er det null problem. Jeg er ganske sikker på at mennesker har fått gode følsomme plasser for at de skal brukes. Jeg mangler f eks følsomhet i g-punktet mitt, tar det igjen ved å nyte analsex/lek til de beste orgasmer :wee:

Edit: Hvem og hva og hvor og hvordan, bodde i et hus ved Jordan...

Endret av mortania
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...