Vighilicious Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvilken mobil anbefaler dere for en jente på 17år. Til ca 3000-3500 kroner? LG KC910 ? Åssen er det å skrive sms på denne? Lenke til kommentar
Tritrans Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ahh...et vel diskutert emne. Spør heller gutta i KC910's egne tråd! Kan si av mine erfaringer som jeg har lest meg frem til at skjermen skal suge rass, men dette er noe som vil forbedres da dette er BETA versjonen av telefonen. Oppdateringer vil kommer som skal orden dette. Når det gjelder å skrive SMS skal det være litt fucket med T9 tastatur (altså at man holder telefonen helt rett). Da blir ikke første bokstaven i neste setning stor. I qwery tastatur (som det du skriver på nå) skal det virke helt fantastiks. Nesten fortere enn vanlig SMS. Kameraet er det ingen som har klagd på enda, "helt fantastisk". Denne "Dolby" skal visst ikke virke helt bra, men men..hva er det man har headset for. Touchpennen er en liten dritt man ikke putter ned i telefonen, men som henger på utsiden i en tråd. Altså er det stor sjanse for å miste denne, men man behøver den jo i prinsippet ikke. Det som er *litt* kult med touchpennen er jo at telefonen kjenner igjen håndskriften din når du skriver med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå